fejl
Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 19-03-07 21:29

når jeg uploader min hjemmeside, og derefter går ind på den står der blot
således:

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

----

Apache/2.0.59 (FreeBSD) PHP/5.2.0 with Suhosin-Patch Server at
www.kasse.karise-net.dk Port 80

det er garanteret bare en lille åndssvag ting som jeg har gjort forkert, men
er der en som ved hvad, eller skal du bruge flere oplysninfer om hvad jeg
har gjort

Carsten

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-03-07 22:20

"Carsten Jørgensen" <kasse@karise-net.dk> skrev :

>når jeg uploader min hjemmeside, og derefter går ind på den står der blot
>således:

Du mangler en indexfil ude i roden, det kan være index.htm,
index.html eller index.php f.eks.

Eller du har kaldt din startside noget andet end ovenævnte.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 20-03-07 14:26

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 20:56

"oz3lx,René" <oz3lx@123oz3lx456.dk> wrote in message
...en hel masse sludder.

Hej Rene,

Din reaktion er jo klassisk stenaldermand i et informationssamfund, hvor du
på bedste vis demonstrerer, at du ikke kan sortere i informationsstrømmen,
og du demonstrerer samtidig en mangel på tolerance overfor mennesker, du
måske er uenig med, eller som du ikke forstår og som du derfor er bange for.
Hvis du var lidt bedre uddannet og havde din historie på plads, ville du
måske have det nødvendige menneskelige overskud til at håndtere Kerims
provokation bedre.

Lad os koncentrere os om FrontPage og de tilhørende problemer i dette forum
og bede såvel Kerim som dig om - venligst - at holde op med at provokere.

Og hvis ikke du holder op må vi jo snakke lidt med din udbyder.

mvh
Ulrik