Hvordan laves en undermenu ?
Fra : Jakob

Dato : 19-03-07 21:59

Jeg skal have lavet en undermenu til siden Brittom.dk
lidt ala den her:
http://html-faq.dk/testsider/klap1.htm

Under "CYKLER" skal være 3 underpunkter
Under "Scooter" skal der være 2 underpunkter

Har forsøgt med Dreamweaver ved at sætte link til "#" i
properties inspectoren og derefter trykke på + og lægge nye links
ind men synes ikke jeg kan få det til at virke!

Håber nogle har en løsning som vil passe ind i det nuværende
design.

Hilsen Jakob.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-03-07 23:52

Jakob skrev:
> [...]
> properties inspectoren og derefter trykke på + og lægge nye links
> ind men synes ikke jeg kan få det til at virke!

Nu ved vi jo ikke, hvad du mener med "nuværende design",
siden du ikke har et link til din egen side, men
måske kan du finde hjælp i denne artikel
http://webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php
spec.
http://webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu/eks07.html

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-03-07 04:12

Jakob skrev:

> Under "CYKLER" skal være 3 underpunkter
> Under "Scooter" skal der være 2 underpunkter

Kom med et link til siden, det er lidt svært at gætte
hvad du har i forvejen

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk