Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Manglende knapper på værktøjlinjen i IE7
Fra : Steffen

Dato : 19-03-07 20:13

Hejsa.
I IE6 var der på værktøjslinjen knapper for direkte(!) visning af Favoritter
og Oversigt. Nu skal jeg op i menuen Vis/Panel eller klikke på Favoritcenter
og vælge en af dem derfra. Jeg savner de knapper på værktøjslinjen. Måske er
jeg ikke ene om det?
Steffen

Fra : Erling S.

Dato : 19-03-07 20:34

Steffen skrev:
> [...]
> og vælge en af dem derfra. Jeg savner de knapper på værktøjslinjen. Måske er

Du kan prøve at trykke på alt-tasten, når IE 7 er åbnet.
Så får du en menulinie, hvor også "favoritter" findes, godt nok ikke som
en ikon, men som tekst. Du kan gå ind i menulinien "vis" og lade den
vise menulinjen fast under "værktøjslinier".
Kikker selv lige i øjsblikket om man kan få stjerneikonet som
favoritkon, ligesom i IE 6.
/Erling

Fra : Steffen

Dato : 19-03-07 20:46

Det var pænt af dig at hjælpe mig. Det med alt-tasten vidste jeg godt, men
jeg savner nogle ikoner, så man med ÉT(!) klik kan åbne enten Favoritter
eller Oversigt - og lukke dem, sådan som det var i IE6.
Hilsen
Steffen

Fra : JJ

Dato : 19-03-07 22:07

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg savner nogle ikoner, så man med ÉT(!) klik kan åbne enten Favoritter
> eller Oversigt - og lukke dem, sådan som det var i IE6.

Hej Steffen

Du skal bare trykke på den "store stjerne"
Der kan du vælge om den skal fungere som Favorit eller oversigt.

Hilsen
Jørgen

Fra : Steffen

Dato : 19-03-07 22:38

Jeg ved godt, det er dovenskab, at ville nøjes med 1 klik i stedet for 2.
Før skulle jeg bruge 1 klik for at åbne et panel, men nu jeg nu skal bruge
2. Nogle gang vil jeg gerne have åbnet "Favoritter" men andre gange
"Oversigt". Normalt vil jeg ikke have noget ekstra panel åbent, men bare
have et "bredt" browservindue.
Derfor var det godt med en knap for "Favoritter" og en knap for "Oversigt".
Hilsen
Steffen