thansen.dk / IE 6?
Fra : Thore

Dato : 19-03-07 10:16

Har nogle problemer på www.thansen.dk

Ligegyldig hvad jeg klikker på lukker IE6, af og til med en meddelelse
om at sende fejl /ikke sende fejl til MS...

Løsning?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : JJ

Dato : 19-03-07 18:52

"Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund
> (Erstat evt .invalid med .dk for direkte mail)

Hej Thore
Jeg har lige prøvet - hos mig virker det hele korrekt, det må dertil siges
at det er med IE7.
Hilsen
Jørgen

Fra : Erik Nielsen

Dato : 19-03-07 19:29

"JJ" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Thore" <dinotec@mail.invalid> skrev i en meddelelse

Her virker det fint i IE6.

Der står noget med at man skal have den nyeste flashplayer.
Måske er det det.

--
Venligst Erik N.

Fra : Thore

Dato : 20-03-07 15:42

On Mon, 19 Mar 2007 19:29:15 +0100, "Erik Nielsen" <dur@durikke.dk>
wrote:

>"JJ" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse

>meddelelse
>
>Her virker det fint i IE6.
>
>Der står noget med at man skal have den nyeste flashplayer.
>Måske er det det.

Tak for jeres info'er...
Ja, der skrives noget med Flash Player... men med en knap hvor man kan
disable - og det gør jeg jo, for jeg skal ikke have noget flashcrap...

Serveren kører ikke ret godt i dag heller... så de har nok et eller
andet problem...

Fra : Ole C

Dato : 20-03-07 22:31

Thore skrev blandt andet:

> Serveren kører ikke ret godt i dag heller... så de har nok et eller
> andet problem...

Ikke her. Heller ikke i dag.

--
vh