hjælp til mms
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 23:54

Hej
kan ikke modtage eller sende mms via debitel har kørt den opsætning de har,
mobilen er en SE W810i når jeg sender en ligger den bare i udbakken, og får
at vider efter noget tid at den ikke kunne sendes !! er et klog hoved på
denne tid ellers må jeg have fat i debitel en gang i morgen

Fra : Søren Blom

Dato : 19-03-07 08:36

"futte" <jo> skrev
> [...]
> og får at vider efter noget tid at den ikke kunne sendes !! er et klog
> hoved på denne tid ellers må jeg have fat i debitel en gang i morgen

Udover at du skal have en MMS opsætning, så skal du også huske at du skal
have en opsætning til GPRS, har du huskede at få den lagt ind i telefonen?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 09:15

> [...]
> have en opsætning til GPRS, har du huskede at få den lagt ind i telefonen?

Ja men har lige snakket med debitel, de skulle lave noget som så skulle
virke efter 24 timer ....gab

Fra : Jean

Dato : 20-03-07 20:59

futte skrev:
> Ja men har lige snakket med debitel, de skulle lave noget som så skulle
> virke efter 24 timer ....gab

Hmm, ofte hjælpen det at fjerne "APN'en" og sætte den på igen, hvis man har
problemer med GPRS/MMS, men det bør ikke ta' mere end max 20 minutter... så
prøv at slukke din mobiltelefon, og tænd den igen, og send så en ny MMS.

Mvh Jean.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-07 00:57

"Jean" <ask@me> skrev i en meddelelse

> [...]
> har problemer med GPRS/MMS, men det bør ikke ta' mere end max 20
> minutter... så prøv at slukke din mobiltelefon, og tænd den igen, og send

kan godt sende nu men ikke modtage mms de kommmer slet ikke igennem til mig