Hjælp Til Video Formater på en Sony Ericss~
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 16-03-07 14:40

Hejsa

Hvad video format er bedst på en Sony Ericsson w850i ???

Personligt bruger jeg 3gp , men problemmet er jeg har en masse videoer , som
jeg ikke ka konverter til 3gp...
hva findes der er gode programmer til at konverter de forskellige video
formater om til 3gp ????

og hvordan konverter jeg en divx film til en 3gp fil ????

mvh. Lars

Fra : martin

Dato : 16-03-07 21:37

> [...]
> formater om til 3gp ????
>
> og hvordan konverter jeg en divx film til en 3gp fil ????

Video filer op til 100MB kan konverteres til bl.a 3gp online på
www.zamzar.com...

Martin Kaltoft

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 16-03-07 21:48

Hejsa Martin

Det var programmer til at konverter med , som jeg var intreseret i...og ikke
On-Line Tools.....
Altså Programmer som man ka installer på sin egen PC'er......

Mvh.
Lars

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-03-07 07:13

Hvilket format ligger de videoer i, du har ?

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 17-03-07 09:00

De ligger i følgende formater:

wmv - asf - mpeg - mpg og.avi

Har snart prøvet alle de konverterings programmer til de video filer , men
de vil bare ikke virke ordentlig sammen med SE-W850i, eller også så passer
lyden ikke til videoen , det vil sige at lyden er foran selve videoen...øv
altså....
undre mig over hva mobil-video format der er bedst af de 2 formater som
w850i understøtter (MP4 og 3GP) ????

Mvh. Lars

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 18-03-07 09:03

Der findes et program der hedder mpg23gp, men hvor det findes, må du Google
dig frem til.