Indtastning af +45 ?
Fra : Mate

Dato : 15-03-07 19:48

På min nye Nokia 6085 kan jeg ikke se, hvordan jeg indtaster et + før 45,
når jeg skal indtaste numre for lagring i telefonbogen. Jeg kan heller ikke
finde noget sted i manualen, hvor det omtales.
Det har ikke været noget problem i mine gl. telefoner , bl.a. f.eks. Siemens
M55. Her skal man blot holde 0-knappen nede i ca. 1 s.

Er der nogen, der har løsningen?

Mvh
Poul.

Fra : H.H.

Dato : 15-03-07 19:55

> [...]
> Det har ikke været noget problem i mine gl. telefoner , bl.a. f.eks.
> Siemens M55. Her skal man blot holde 0-knappen nede i ca. 1 s.

Hej Poul

Tryk på * (stjerne)

/Henrik

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-03-07 20:05

"H.H." <autophone@c.dk> skrev i en meddelelse

> Tryk på * (stjerne)

et billed
http://www.mobili.lt/images/im_gallery/straipsnis_6125/dsc02437.jpg

Fra : Mate

Dato : 15-03-07 22:48

> Hej Poul
>
> Tryk på * (stjerne)
>
> /Henrik

Hej Henrik.

Så kommer der en stjerne, men ikke noget +

/Poul

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 15-03-07 23:16

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Så kommer der en stjerne, men ikke noget +

Hold den nede i 1-2 sek ! ell. to korte tryk !

--
ad

Fra : Mate

Dato : 16-03-07 11:55

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hold den nede i 1-2 sek ! ell. to korte tryk !
>
> --
> ad
Ja - 2 korte tryk skulle der til. Tak for hjælpen.
Det undrer mig, at det ikke er nævnt i brugermanualen (Jeg har i hvert fald
ikke kunnet finde det.)

Mvh
Poul.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 16-03-07 12:08

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig, at det ikke er nævnt i brugermanualen (Jeg har i hvert
> fald ikke kunnet finde det.)

Ok det var det i gamle dage, når det var Nokia !
et tryk * to + tre P fire W !

--
ad

Fra : Mate

Dato : 16-03-07 15:58

> "Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ok det var det i gamle dage, når det var Nokia !
> et tryk * to + tre P fire W !
>
> --
> ad
Undskyld NOKIA!!!, jeg skrev, at det ikke er nævnt i manualen. Det var
forkert, for det viser sig at det står på side 24.

/Poul.

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 15-03-07 19:57

I stedet for + kan du bare taste 0045 det er det samme. Når du har kodet
nummeret ind vil telefonen muligvis selv lave 00 om til +.

Ralph