K750i Memory stick duo, eller Pro?
Fra : Frederiksen

Dato : 15-03-07 17:59

Hej, jeg prøver at finde ud af hvad jeg skal købe, mens min SE K750i er
i posten.

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=8992

På sider som ovenstående er folk meget uenige i om mobilen kan tage
Pro-kortene. Hvad siger folk her?

Jeg tænker at smide et Sandisk 4gb kort i - ingen problemer i dette?
Jeg går ud fra at telefonen overfører med USB 2.0?

Der er ingen ide i at købe de hurtigere memorykort, i stedet for et
standard? Jeg skal ikke lege den store fotograf med telefonen, men bare
gerne have en decent transfer rate :)

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-03-07 18:16

Forsk. på de alm. og pro kortene er, hvor hurtigt kortene overfører data.

Fra : Kenned

Dato : 15-03-07 20:13

Anders (6400) wrote:
> Forsk. på de alm. og pro kortene er, hvor hurtigt kortene overfører
> data.

Er der ikke noget med at den kun kan køre med Pro Duo?

Kenned

> "Frederiksen" <sendtil@gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Dr.Phil

Dato : 15-03-07 21:39

"Kenned" <tgs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke noget med at den kun kan køre med Pro Duo?

Næææ..det originale medflg. 64mb kort er et Memory Stick Duo og jeg bruger
selv et 1 GB Memory Stick Duo PRO

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-03-07 00:02

Frederiksen skrev:

> Jeg går ud fra at telefonen overfører med USB 2.0?

Mener jeg ikke den gør.
Hans

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-03-07 11:48

Mener jeg også de gør.

Hvis man vil have det til at køre USB 2.0 så skal der en kortlæser til, der
underrstøtter USB 2.0.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-03-07 13:28

Anders (6400) skrev:

> Mener jeg også de gør.

Ka sq godt være at det var min gamle computer der ikke understøttede 2,0 -
og ikke omvendt
Hans