SMS på Nokia 6070
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 19:58

Hejsa

Fruen har lige erhvervet sig en Nokia 6070. Klagen går på antal tegn i
sms-beskederne. Der er kun plads til 160 tegn i en besked.

Kan man sætte den op til at have flere tegn ??

Min egne 6131 har op til 1000 tegn, så det virker noget underligt.

Derudover står der inde i indstillinger, at den er sat op til Telia
Surfpoint ??? Hvordan ændrer jeg dette til, at køre på TDC ?

Skal siges at hun kører på TDC Mixit, hvis det har betydning ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 13-03-07 20:05

"Rysz (8900)" <janrysz(snabela)webspeed(dot)dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Surfpoint ??? Hvordan ændrer jeg dette til, at køre på TDC ?
>
> Skal siges at hun kører på TDC Mixit, hvis det har betydning ?

En sms kan kun fylde 160 tegn, alt over det er mere end en sms, altså 320
tegn er 2 sms osv.
under indstillinger på sms, kan i vælge at samsætte flere sms så hun kan
skrive længere beskeder.

Husk at en sms på 1000 tegn for 7 sms'er, så hvis du betaler pr. sms, så er
det 7 x feks.. 20 øre, altså 1,40 kr.

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-07 06:40

> [...]
>
> Husk at en sms på 1000 tegn for 7 sms'er, så hvis du betaler pr. sms, så
> er det 7 x feks.. 20 øre, altså 1,40 kr.

Okay. Vi fandt ud det

Se det med antal tegn pr. besked, det vidste jeg ikke. Så har jeg lært noget
i dag også.

Mvh
Jan Rysz