K750i genstarter?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 13-03-07 09:58

Hej med jer!

Min kæreste har flere gange oplevet, at hendes SE K750i ligepludselig får
helt hvid skærm og derefter genstarter mens hun er ved at skrive en (lang)
sms - med det resultat at hun kan starte forfra... Sidst var hun i gang med
side 4 (sms nr. 4 sammenkædet) da det gik galt.
Kan de ikke finde ud af de lange sms'er eller hvad kan der være galt?
Først troede jeg ikke på hende og mente at hun må ha trykket på en forkert
knap, men i går så jeg det selv...

Håber nogen har et tip... Tak

--
Hilsen Jakob

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-03-07 09:58

Hvornår er den sidst blevet opdateret ?
Det kunne være en mulighed.

Fra : Anja

Dato : 13-03-07 22:54

> Hvornår er den sidst blevet opdateret ?

Den er ikke blevet opdateret endnu.
Versionen der ligger i den nu hedder
R1CA021
prgCXC125952_EU_1_CL
R1CA021

EROM: R3A005
prgCXC1250091_EROM_
DB2010_CLARA_FLAFLA

Er der ikke noget med at man selv kan opdatere vha det medfølgende kabel?

--
Hilsen Jakob (der skriver fra min kærestes konto)

Fra : Peter SD.

Dato : 14-03-07 17:30

Hej.

> Er der ikke noget med at man selv kan opdatere vha det medfølgende kabel?

Jo....det fungere ved at du går ind på S/E´s hjemmeside og henter
sonyericssons opdaterings service, som er et lille program på ca 23mb,
installere dette program på din PC, og starter det......
<http://www.sonyericsson.com/downloads/Update_Service_Setup-2.6.11.7.exe>

På denne side (hvis ellers linket stadig fungere) kan du læse lidt om hvad
du skal gøre....
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10242&fid=21839&esi=true

Husk iøvrigt at din telefon skal være 100% opladet inden du starter med at
opdatere....

--
Peter

Fra : Anja

Dato : 15-03-07 09:03

> Jo....det fungere ved at du går ind på S/E´s hjemmeside og henter
> sonyericssons opdaterings service, [...]

Tak for det. Det prøver vi en af dagene.

--
Hilsen Jakob & Anja

Fra : Kenned

Dato : 13-03-07 15:07

Jakob Griffel wrote:
> [...]
> Først troede jeg ikke på hende og mente at hun må ha trykket på en
> forkert knap, men i går så jeg det selv...

Få hende til at ringe istedet... simpelt, men jeg garanterer at det
hjælper...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Chano Andersen

Dato : 13-03-07 20:12

Jakob Griffel wrote:
> Kan de ikke finde ud af de lange sms'er eller hvad kan der være galt?

Jeg har skrevet SMS'er (Og en del af dem) på mellem 7 og 9 dele, så det
er i hvertfald ikke et problem.

Jeg har på INTET tidspunkt oplevet det problem du beskriver, så jeg
ville prøve at kontakte forhandleren, eller blot opdatere firmwaren i
telefonen.

- Chano Andersen