G3 software ?
Fra : pm

Dato : 06-03-07 10:45

Har en Nokia 6280 G3, i abb hos Debitel

Virksomheden 3G har en software + 29 kr om måneden, som giver større
anvendelsesmuligheder

Spørgsmålet er
Kan denne software bruges uden særskilt abb?
Er der andre end G3 som kan levere den udviddede brug af telefonen ??

Tak for info

pm

Fra : Kenneth K

Dato : 06-03-07 14:24

> Virksomheden 3G har en software + 29 kr om måneden, som giver større
> anvendelsesmuligheder
Virksomheden hedder 3 (HI3G), og benytter 3G teknologien (og det er ikke
derfor den hedder 3).
Muligheden er at få det boost 29 abo. som jeg går ud fra at du omtalter,
hvilket betyder at du skal bruge for mindst 29 kr. pr. måned, samt for at
bruge portalen (sofwaren) skal du betale 69 kr. for fri forbrug.

> Spørgsmålet er
> Kan denne software bruges uden særskilt abb?
Nej, du skal have abo. hos dem, samt guld pakken (ellers betaler man pr.
dag)

> Er der andre end G3 som kan levere den udviddede brug af telefonen ??
Nej ikke pt., du har dog i nogle tilfælde mulighed for at tilgå porten fra
andre ubyder, dette giver dog ikke den optimale benyttelse - så er der
selvfølelig TDC`s fly og diverse andre.
Unden at det er noget jeg vil uddybe, så ved jeg at Telemore er på vej med
noget, men hvor længe der går tør jeg ikke udtale mig om.

Fra : pm

Dato : 06-03-07 18:59

Tak til Kenneth. Det gav mening

pm

Fra : Kenneth K

Dato : 06-03-07 22:13

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak til Kenneth. Det gav mening

Velbekommen, du skriver bare evt. en mail hvis der er mere

Fra : Lars

Dato : 07-03-07 10:57

Kenneth K skrev:

> Virksomheden hedder 3 (HI3G), og benytter 3G teknologien (og det er ikke
> derfor den hedder 3).

FYI:

Jo det er nu netop pga. 3G-udtrykket, at virksomheden hedder 3.
I øvrigt er 3G ikke nogen teknologi, men betyder blot "3. generation" og
dækker over diverse mobilteknologier opstået efter 2. generation (GSM)

Lars

Fra : Kenneth K

Dato : 07-03-07 19:26

> [...]
> I øvrigt er 3G ikke nogen teknologi, men betyder blot "3. generation" og
> dækker over diverse mobilteknologier opstået efter 2. generation (GSM)

Ahhh... Lars, der snakker du mod bedre vidne

Det er netop IKKE pga. 3G (UMTS) Der ligger mange ting til grund, da
bla. tegnet 3 er det eneste tal som bliver brugt over alt i verden (næsten)!

Til din info kan jeg fortælle at det samme firma som har fundet på navnet 3,
som Orange (og begge firmaet er i øvrigt startede af HW) - Orange benyttede
jo heller ikke den Orange teknologi

Mere kan jeg desværre ikke fortælle dig, da dette ville være mod min
tavshedspligt, men jeg kan love dig 100% for at det ikke er derfor de har
fået navnet 3 - og de ønsker de heller ikke selv at det skal hedde sig.

Fra : Lars

Dato : 07-03-07 21:05

Kenneth K skrev:

> Ahhh... Lars, der snakker du mod bedre vidne

Det hedder mod bedre "vidende" - men det bliver din påstand nu ikke mere
rigtig af.

> Det er netop IKKE pga. 3G (UMTS) Der ligger mange ting til grund, da
> bla. tegnet 3 er det eneste tal som bliver brugt over alt i verden (næsten)!

Det gør tallene 1-2 og 4-9 også. Iøvrigt hedder selskabet Tre i Svrige
og Three i UK.

Navnet er direkte afledt af 3G-teknologien, men naturligvis har
selskabet valgt at lægge en række yderligere motiver ind, som relaterer
til tallet 3. De har også lagt en masse motiver ind i brugen af farver i
logoet osv.

Her er de første linjer fra pressemeddelsen, der blev sendt ud i UK i
oktober 2002 i forbindelse med navneskiftet fra Hutchison3G til 3:

-The Hutchison Whampoa Group today unveiled the brand identity 3 for its
3G services worldwide. A name, a number and a logo, 3 represents the
company’s commitment to deliver on the promise of the 3G medium."

> Mere kan jeg desværre ikke fortælle dig, da dette ville være mod min
> tavshedspligt, men jeg kan love dig 100% for at det ikke er derfor de har
> fået navnet 3 - og de ønsker de heller ikke selv at det skal hedde sig.

Uhhhh, tavshedspligt - er du agent 003?

Fra : Kenneth K

Dato : 08-03-07 09:11

> Her er de første linjer fra pressemeddelsen, der blev sendt ud i UK i
> oktober 2002 i forbindelse med navneskiftet fra Hutchison3G til 3:
Ja i UK

> Uhhhh, tavshedspligt - er du agent 003?

Nej nej 004
Men du får nu ikke ret, og det må du gerne citere mig for!! Du kan jo evt.
ringe og spørger i 3`s markedtingsafdeling - så er jeg sikker på at du vil
få samme svar som jeg giver dig.

Fra : Lars

Dato : 08-03-07 16:07

Kenneth K skrev:
> Ja i UK

....og i resten af verden. Læs nu den hjemmeside

her er lidt hjælp til at finde vej (hvis det kniber
http://www.hutchison3g.com/news/h3gnews/searchresultsnewsview.omp?cid=1033729532813

> Nej nej 004
> Men du får nu ikke ret, og det må du gerne citere mig for!!

Hø,hø - jeg må gerne citere dig for, at jeg ikke har ret? Ved hvad du
selv skriver.

> Du kan jo evt.
> ringe og spørger i 3`s markedtingsafdeling - så er jeg sikker på at
du > vil
> få samme svar som jeg giver dig.

Det må du hellere selv gøre, så du kan komme ud af din vildfarelse.
Eller det er måske løgn, det der står i førnævnte pressemeddelelse (som
du så ikke har læst endnu)?

Fra : Kenneth K

Dato : 09-03-07 07:21

> Eller det er måske løgn, det der står i førnævnte pressemeddelelse (som du
> så ikke har læst endnu)?

"The new brand name was chosen for its brevity and simplicity. It is easy to
remember, ubiquitous, and transcends language, cultural barriers and even
technology. In numerology, three is a lucky number, and is associated with
entertainment, optimism and clarity."

Fra : Lars

Dato : 09-03-07 19:43

Kenneth K skrev:

> [...]
> technology. In numerology, three is a lucky number, and is associated with

Citatfusk? Eller glemte du blot:

"A name, a number and a logo, 3 represents the company’s commitment to
deliver on the promise of the 3G medium."

og

"Behind the name lies a new adventure - 3 is the door to a brand new
medium that offers much more than 2G or 2.5G."

Din påstand om, at navnet "netop IKKE er pga. 3G" er stadig helt hen i
vejret. Navnet er (som det klart) fremgår direkte afledt af begrebet 3G,
præcis som jeg hele tiden har sagt.
Havde det været 4G, som Whampoa var gået ind globalt, tror du så stadig
de havde kaldt selskabet 3?

Fra : CL

Dato : 24-03-07 15:20

1-0 til Kenneth K