Ny software til K800i
Fra : Jas

Dato : 04-03-07 23:09

Hejsa

Har tidligere her i gruppen læst der er kommet ny software til min SE K800i.
Når jeg tjekker via telefonen siger den der er ny software klar til
download, men kan ikke få lov til at hente via telefonen.
Når jeg så bruger den update service man kan køre via ens pc, så siger den
jeg har den nyeste version... på trod af jeg har en version fra November
måned....

Hvad gør jeg galt eller er det en fejl hos SE...

Jan

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 05-03-07 20:21

"Jas" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måned....
>
> Hvad gør jeg galt eller er det en fejl hos SE...

Oplever det samme

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-03-07 21:55

Hej

Jeg oplever også det samme. Det kan nok skyldes at når man kører det update
fra sin pc leder efter den danske software og der findes åbenbart ingen
dansk version endnu af den nyeste. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Mvh Poul

Fra : KE Kofod

Dato : 06-03-07 00:02

Poul Johannsen skrev:
> [...]
> fra sin pc leder efter den danske software og der findes åbenbart ingen
> dansk version endnu af den nyeste. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Jeg har ingen problemer med opdatering via telefonen ( SE-K800i ).
Og kommer jeg i nærheden af et 3G net så går det stærkt !.
Jeg har pt. Version CXC1250210 - R1JC002 - 070122, jeg tror det er
noget af det sidste nye SW. pt.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 06-03-07 00:40

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in message
> [...]
> Og kommer jeg i nærheden af et 3G net så går det stærkt !.
> Jeg har pt. Version CXC1250210 - R1JC002 - 070122, jeg tror det er

Jeg har den 'branded' 3 version , og i den, kan man ikke opdatere via
"air" - da menuen ikke findes.
Via SE suite på pc'en siger den, at jeg allerede har den sidste version.
Så ja, det er mystisk. Telefonen ser dog ud til at virke fint, så hvad
opdateringen retter, tror jeg
man næppe vil lægge mærk til den.

--
na

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-03-07 10:01

Hej

> [...]
> Og kommer jeg i nærheden af et 3G net så går det stærkt !.
> Jeg har pt. Version CXC1250210 - R1JC002 - 070122, jeg tror det er

Ok. Er det den med dansk menu (v. R1JC002) med får når man henter via
telefonen?

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-03-07 21:52

Hej

> [...]
> måned....
>
> Hvad gør jeg galt eller er det en fejl hos SE...

Jeg har lige opdateret via telefonen og har nu Version CXC1250210 -
R1JC002 - 070122
og det var den danske version. Fedt.

Mvh Poul

Fra : Jas

Dato : 07-03-07 09:43

> Jeg har lige opdateret via telefonen og har nu Version CXC1250210 -
> R1JC002 - 070122
> og det var den danske version. Fedt.

Hvordan pokker får i den til at opdatere via telefonen men siger fejl i
forbindelse hver gang jeg prøver....

Jan

Fra : Poul Johannsen

Dato : 07-03-07 15:40

Hej

> Hvordan pokker får i den til at opdatere via telefonen men siger fejl i
> forbindelse hver gang jeg prøver....

Hmm mærkeligt at du får fejl. Jeg søger efter opdatering og den sagde der
var en ny version og så hentede jeg den uden fejl.

Mvh Poul