Hvor køber man Chipy sim kortlæser billigt~
Fra : Per

Dato : 27-02-07 20:33

Hej NG!

Nogen der ved, hvor man kan købe Chipy Simkort læser til en nogenlunde
fornuftig pris?

Det skal være den med ÚSB - jeg var inde på www.chipy.dk og de skriver den
koster 698,- Det synes jeg godt nok er dyrt.

Jeg købte en til Com-porten for nogle år siden og gav vist ikke mere end 200
kr .

Så det er noget af en stigning pga. et andet kabel

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-02-07 08:55

Per skrev:
> Jeg købte en til Com-porten for nogle år siden og gav vist ikke mere end 200
> kr .

aldi har lige haft en 56i1 kortlæser til 99kr - den kunne også tage
SIM-kort... Desværre var den totalt udsolgt her i Næstved, så kan ikke
svare på om den kan gøre jobbet... måske andre her i gruppen har købt den