slette alt på nokia 6230
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-07 00:38

Skal af med min nokia 6230 som jeg har lånt fordi min egen mobil er til
reperation.
Hvordan sleter jeg alt på mobilen.
Håber der nogen som kan hjælpe.

Mvh.
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 19:15

> Skal af med min nokia 6230 som jeg har lånt fordi min egen mobil er til
> reperation.
> Hvordan sleter jeg alt på mobilen.
> Håber der nogen som kan hjælpe.

Læg den i kogende vand i 5 minutter.

Spøg til side
Nu er det ved at være nogle år siden jeg havde en 6230, men jeg mener at den
som alle andre modeller har en funktion der hedder "reset to factory
settings" eller noget i den stil. Det skulle gøre tricket.

mvh
Thomas

Fra : Per

Dato : 26-02-07 20:42

Jesper Nielsen wrote:
> Skal af med min nokia 6230 som jeg har lånt fordi min egen mobil er
> til reperation.
> Hvordan sleter jeg alt på mobilen.
> Håber der nogen som kan hjælpe.

Se her:

http://nfader.z-host.ru/forum/viewtopic.php?t=31

Jeg har ikke selv prøvet så jeg ved ikke hvad den præcist sletter.

/Per

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-07 21:55

Hej igen!!
Hvis jeg nu prøver at gøre som beskrevet flere steder, hvad gør jeg når jeg
skrevt følgende" *#7370# " Hvilken af knapper skal trykke på for umildbart
sker der intet???!!!
Jesper