Autonom-demo som kan gi dem sharia-straf, ~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-07 22:26

Det er et interessant mysterie, at nogen kan komme i dårligt humor af,
at autonome ved demo (fx på Jagtvej igår) smider tøjet for at
blufærdighedskrænke og vise frisind

- eller at jeg skriver om min oplevelse af Islam-ulemper, og
nogen ønsker straf efter §266b-racismelov.

P.t. ignorerer vort politi når snerper anmelder nøgen-demo

(men §266b er ikke ophævet, selvom statsadvokaten ikke gerne bruger
den mens autonomvold forkæles.)

Min far gik nøgen i hjemmet og lærte efter bedste evne sine børn at
være tolerante og tåle alle ord, der jo aldrig sårer så meget som kast
med papirkugler kan såre.

At ville fingerafskære bøsser udfra hadid-koranopdatering til
nutids-sharia i visse Mellemøstlande, er da en milliard milliard gange
værre end ord-krænkelser og nøgenhedskrænkelser, som folk blot kan
dreje blikket væk fra

Jeg havde idag besøg af en kæreste til en af mine venner, som p.t. er
psykiatrisk tvangsbehandlet på Nordvang, og hun fortalte om de
psykofarmaka-piller, som vor stakkels ven skal tage, og ellers får
indlagt som depot-indsprøjtning, og som mindsker hans trivsel og
livsglæde, katastrofalt, døgnet rundt.

Behandlernes alibi er vor vens bagatelagtigt asociale
drengestregs-adfærd, som de tolker som psykose, og når han tigger om
at få lov at rejse hjem, så understreger de,

at han "slet ikke er på lukket afdeling"

og det er "ikke straf"

men "til hans eget bedste".

Men hvis han rejser hjem uden tilladelse, så VIL han havne på lukket
afdeling og i årevis.

Så sharia-straffenes voldelighed ligger ikke den danske velfærdssstat
helt fjernt.