En ussel gorber og hans efterplaprende næs~
Fra : Malene P

Dato : 10-03-07 17:02

Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad mener
i andre om den sag?

Malene P

Fra : Poul Nielsen

Dato : 10-03-07 17:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad
mener
> i andre om den sag?
>
> Malene P

Ja de er sgu sørgelige, et par slyngler der vil have DK åbnet for fri
indvandring med det helvede der følger med.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 21:05

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> Ja de er sgu sørgelige, et par slyngler der vil have DK åbnet for fri
> indvandring med det helvede der følger med.

Fri indvandring er eneste fornuftige vej frem. Danmark kan kun blive rigere
ved at give alle, der ønsker at bosætte sig her og yde en indsats for
samfundet, arbejds- og opholdstilladelse.

Samtidig skal vi selvfølgelig smide alle de indvandrere ud, der ikke ønsker
at yde en indsats.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 10-03-07 23:01

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Fri indvandring er eneste fornuftige vej frem.

Idiot. Troll.

--
GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-03-07 23:13

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Idiot. Troll.

Davs. Jeg hedder Jens.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : gb

Dato : 11-03-07 02:51

> Davs. Jeg hedder Jens.

Hvordan er du sluppet ud af mudderet?

--
GB

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 10-03-07 17:24

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad
> [...]

Det kan siges kort, de er par stupide kommunister.

mvh Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 17:55

Malene P wrote:
> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers?
> Hvad mener i andre om den sag?

Jeg er i tvivl om det skyldes grænseløs naivitet eller et ønkse om at
ødelægge vores land.

/Kim

Fra : Plys

Dato : 10-03-07 18:00

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i tvivl om det skyldes grænseløs naivitet eller et ønkse om at
> ødelægge vores land.
>
> /Kim

Begge dele!

Fra : Peter B. P.

Dato : 10-03-07 17:25

On 2007-03-10 17:02:18 +0100, "Malene P" <malenekors@hotmail.com> said:

> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad mener
> i andre om den sag?
>
> Malene P

Blot at de er resultatet af hvad der sker når en sygelig
religiøs-politisk ideologi indprentes i en menneskehjerne. Ren tragedie.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : gb

Dato : 10-03-07 18:08

http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/bigdogmetoo.htm

--
GB

Fra : @

Dato : 10-03-07 18:51

On Sat, 10 Mar 2007 17:02:18 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad mener
>i andre om den sag?

hvad er en gorber?
og
hvad er en næsling?

/Albert Camus/

Fra : gb

Dato : 10-03-07 19:31

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> hvad er en gorber?
> og
> hvad er en næsling?

Se det link jeg postede.

--
GB

Fra : Malene P

Dato : 11-03-07 00:59

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvad er en gorber?
> og
> hvad er en næsling?

Det vil Wilstrup uden tvivl kunne forklare )

Malene P

Fra : Alucard

Dato : 11-03-07 01:04

On Sun, 11 Mar 2007 00:59:00 +0100, "Malene P"

Men han "gider" sikkert ikke....

Fra : Malene P

Dato : 11-03-07 01:14

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men han "gider" sikkert ikke....

Næppe
Malene P

Fra : @

Dato : 11-03-07 09:30

On Sun, 11 Mar 2007 00:59:00 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>mener

>Det vil Wilstrup uden tvivl kunne forklare )

du kan altså ikke selv?

/Albert Camus/

Fra : Malene P

Dato : 11-03-07 12:34

> du kan altså ikke selv?

Nej, jeg aner da ikke, hvad det betyder. Men ifølge Wilstrup kan man frit
opfinde ord og så antage at alle andre ved, hvad de betyder uden selv at
skulle gøre rede for det.

Malene P

Fra : wilstrup

Dato : 11-03-07 23:51

> Nej, jeg aner da ikke, hvad det betyder. Men ifølge Wilstrup kan man frit
> opfinde ord og så antage at alle andre ved, hvad de betyder uden selv at
> skulle gøre rede for det.

Nu lyver du igen, racistblondine -hvor har jeg skrevet at man frit kan
opfinde ord og så antage at alle ved det? Der er forskel på at opfinde et
ord som Folkedansker som hverken samlet eller hver for sig siger noget som
helst og så anbringe to danske ord sammen på normal vis, som både samlet og
hver for sig betyder noget. Men det kan folk med din hårfarve jo ikke fatte,
vel?

Fra : Alucard

Dato : 12-03-07 00:04

On Sun, 11 Mar 2007 23:50:49 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>hver for sig betyder noget. Men det kan folk med din hårfarve jo ikke fatte,

Heller ikke i 117'ende forsøg kan Wilstrup svare, men kun kaste med
mudder...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-07 23:30

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad mener
> i andre om den sag?
>
> Malene P

Person fnidder ... hen i *.mudderkastning med det ...

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Egon Stich

Dato : 11-03-07 10:59

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg taler naturligvis om Wilstrup og Kim Larsen -hvem ellers? Hvad
> [...]

Du spørger, og skal få svar.

Jeg finder det ganske og aldeles uanstændigt i en tråd at begynde at
debattere navngivne deltagere på den måde, du lægger op på.
Og som sikkert vil blive opfulgt af en del svagt begavede personager.

Du har helt klart ikke noget som helst andet mål, end at forsøge at hertze
noget, der kaldes karaktermord, frem.
Du kan ikke forsvare dine "synspunkter" selv, og hyler nu på hjælp fra
resten af ormegården?

Har du lyst at skælde en en enelt eller flere ud, da gør det.

Men undlad venligst at forpeste dette forum med denne slags aldeles nedrige
metoder.

Egon

Fra : Malene P

Dato : 11-03-07 12:35

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> mener

> Du spørger, og skal få svar.
>
> Jeg finder det ganske og aldeles uanstændigt i en tråd at begynde at
> debattere navngivne deltagere på den måde, du lægger op på.

Jeg gjorde nøjagtigt, hvad Wilstrup har gjort i en anden tråd.

Malene P

Fra : Egon Stich

Dato : 12-03-07 10:05

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gjorde nøjagtigt, hvad Wilstrup har gjort i en anden tråd.
>
> Malene P

Du mener dog ikke, at det er noget, du kan bruge som "forsvar"?
Uanset hvem, hvad og hvornår, finder jeg det uanstændigt.
Noget småbørn, før de har lært ikke at mobbe, kan finde på.

Egon

Fra : Martin

Dato : 12-03-07 14:36

On 12 Mar., 10:05, "Egon Stich" <stich-f...@stich-foto.dk> wrote:

> Du mener dog ikke, at det er noget, du kan bruge som "forsvar"?
> Uanset hvem, hvad og hvornår, finder jeg det uanstændigt.
> Noget småbørn, før de har lært ikke at mobbe, kan finde på.

Som den erfarne pædagog du selv anser dig som, må du vel kunne forstå,
at det kan være vanskeligt at finde en elskværdig facade overfor ikke-
angrende folkemordsbenægtere.

Mvh
Martin

Fra : Egon Stich

Dato : 12-03-07 17:27

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Som den erfarne pædagog du selv anser dig som, må du vel kunne forstå,
at det kan være vanskeligt at finde en elskværdig facade overfor ikke-

Selvom jeg er en erfaren pædagog, må jeg indrømme, at jeg helt enkelt ikke
kan finde ud af, hvad det er der gør, at du kan finde på at komme med sådant
ævl.
Med mindre årsagen er noget, som jeg helst ikke vil udtrykke offentligt.

Hvem er det, du kalder:
"ikke-angrende folkemordsbenægtere."

De eneste jeg har observeret her i gruppen, er enkelte personager, der
forsøger at benægte existensen af gaskamre under 2. verdenskrig.

Men jeg ved jo godt, hvad, og hvem, du hentyder til.
Hertil er der kun at sige, at du gør dig skyldig i uanstændig tilsvining af
en person, på et aldeles løgnagtigt grundlag.

Hvad dette gør dig til, udi anstændige menneskers bevidsthed, kan du måske
regne ud.

Egon