SMS tjenste søges ?
Fra : Frank W.

Dato : 02-07-01 10:35

Hej NG..

Nogen der kender en SMS tjenste på internettet der gør det muligt at sende
en SMS til en udlansk mobiltelefon i Europa ?

Der findes mange danske tjenester, men de har alle den begræsning at man
kun kan sende til danske mobilnr...

Hilsen
Frank

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-07-01 10:56

"Frank W." <frank@ebox.dk> skrev
> Nogen der kender en SMS tjenste på internettet der gør det
> muligt at sende en SMS til en udlansk mobiltelefon i Europa ?

Prøv med http://www.mtnsms.com

Vh Mark

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-07-01 11:23

"Frank W." <frank@ebox.dk> wrote in message
> [...]
> en SMS til en udlansk mobiltelefon i Europa ?
>
> Der findes mange danske tjenester, men de har alle den begræsning at man

Prøv www.speedytomato.dk

den kan både sende din sms,,, som om det sendes fra DIT nummer...

Jeg har dog ikke prøvet, om den kan sende til udlandet... Men jeg vil stærkt
formode det, da der som std. står +45, og man derfor kan skrive en anden
landekode.

Fra : Allan Anonym

Dato : 02-07-01 12:09

> [...]
> en SMS til en udlansk mobiltelefon i Europa ?
>
> Der findes mange danske tjenester, men de har alle den begræsning at man

Man kan også bruge instant messaging programmet ICQ.

www.icq.com

Fra : Frank W.

Dato : 02-07-01 12:16

"Allan Anonym" <allan@fantasydomain.fantasyland> wrote in

> Man kan også bruge instant messaging programmet ICQ.

Telia og Finland er desværre ikke med. Den er nemlig prøvet ..

Lige nu ser det ud til at Speedy virker...har bedt vedkommende om at svare
på den SMS jeg lige har sendt...

Hilsen
Frank

Fra : mobilfun

Dato : 02-07-01 17:59

Husk nu at det ikke er ret mange lande der har gratis sms via internettet...

Fra : Frank W

Dato : 11-07-01 15:06

"mobilfun" <mobilfun@mobilfun.dk> wrote in

> Husk nu at det ikke er ret mange lande der har gratis sms via
> internettet...

Det er nemlig rigtigt...for god ordens skyld, kan jeg da lige nævne at
speedytomato.dk virkede fint til Finland....

Hilsen
Frank