Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hilsen fra fam. Larsen
Fra : torben larsen

Dato : 12-03-07 15:47

Hej alle 3

Jeg vil lige høre om I er kommet godt frem ?????
Så send lige en mail, så vi ved om I er i live

Hilsen

Fam. Larsen

Fra : Peder Olsen

Dato : 12-03-07 16:26

> Hej alle 3
>
> Jeg vil lige høre om I er kommet godt frem ?????
> Så send lige en mail, så vi ved om I er i live
>
> Hilsen
>
> Fam. Larsen

Næh vi blev hjemme.
Men vi er i live.
Hilsen
Fam. Olsen.

Fra : ThomasB

Dato : 12-03-07 20:20

"Peder Olsen" <peder@olsen161.invalid> skrev i en meddelelse

> Næh vi blev hjemme.
> Men vi er i live.
> Hilsen
> Fam. Olsen.

Det er fedt at følge med i jeres liv her på Usenet.

Fra : alexbo

Dato : 12-03-07 20:55

"ThomasB" skrev i

> Det er fedt at følge med i jeres liv her på Usenet.

Jamen du skal være så velkommen.

Vi er kommet godt frem,
men der er ikke meget liv i os.

Fam.
Christensen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-03-07 00:37

ThomasB> "Peder Olsen" <peder@olsen161.invalid> skrev i en
ThomasB> meddelelse
ThomasB> news:45f57117$0$14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

ThomasB> Det er fedt at følge med i jeres liv her på Usenet.

Vi døde alle sammen, da en lastbil bragede frontalt ind i os på en
landevej. Eller også var det os der bragede ind i den og fløj 100
meter op i luften.

Da redningsfolkene kom, lå mit hovede 50 meter væk fra min krop. Det
var ret fedt at prøve.

Hils resten af familien fra os alle.

Hilsen
Familien Andersen

Fra : SørenFisker

Dato : 14-03-07 08:57

"Martin Jørgensen" <hotmail_spam@hotmail.com> wrote in message

> ThomasB> "Peder Olsen" <peder@olsen161.invalid> skrev i en
> ThomasB> meddelelse
> ThomasB> news:45f57117$0$14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Derfor ikke - vi har det også godt.
Familien Konradsen

Fra : Knud

Dato : 18-03-07 20:46

Kære Larsen.
"torben larsen" <torben2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle 3
>
> Jeg vil lige høre om I er kommet godt frem ?????
> Så send lige en mail, så vi ved om I er i live
>
> Hilsen
>
> Fam. Larsen
Jo, vi er nået frem.
Skulle have svaret lidt før, men sender lige de fire ???? tilbage, så i
kan få fred i sjælen.
Næste gang må du godt bruge den private mail.
Hilsen Fam. Andersen