Brugerinformation
Fra : Anders Thingholm

Dato : 02-07-01 10:31

Hej

Kan man via JavaScript få følgende oplysninger om brugeren:

Browser
Skærmopløsning
Farvedybde
Platform

Scriptet skal virke på både NN og IE (og Opera)...

VH

Anders Thingholm

Fra : Claus Pryds

Dato : 02-07-01 22:58

"Anders Thingholm" <anders@thingholm.dk> wrote in message
> [...]
> Farvedybde
> Platform
>
> Scriptet skal virke på både NN og IE (og Opera)...

Du kan prøve om du kan dette link
http://www.friserverplads.dk/clarke1/brugerinfo.html til noget.
Scriptet laver det du er ude efter + lidt mere for testens skyld har jeg
ladet scriptet udskrive oplysningerne på skærmen.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-07-01 07:24

Claus Pryds wrote:

> [...]
> Scriptet laver det du er ude efter + lidt mere for testens skyld har jeg
> ladet scriptet udskrive oplysningerne på skærmen.

Lige en lille fejl i dit script. jeg bruger 32 bits farver og derfor
tror siden at jeg har 4.294.967.296 farver til rådighed. Men ved 32 bit
farver er der ikke flere farver end ved 24 bit, altså 16.777.216.
Med venlig hilsen
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-07-01 07:35

Tue, 03 Jul 2001 08:24:09 +0200, skrev Lars Hoffmann
<larshoffmann@teleline.es>:

>Lige en lille fejl i dit script. jeg bruger 32 bits farver og derfor
>tror siden at jeg har 4.294.967.296 farver til rådighed.

I Netscape viser den også at vi er i år 101.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Mickey

Dato : 03-07-01 15:51

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev:

> Lige en lille fejl i dit script. jeg bruger 32 bits farver og derfor
> tror siden at jeg har 4.294.967.296 farver til rådighed. Men ved 32 bit
> farver er der ikke flere farver end ved 24 bit, altså 16.777.216.

hva er så forskellen på 32 og 24 bit farver ?

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor: