De andres liv / DVD /Tysk meisterwerk
Fra : Peter Heide

Dato : 19-03-07 00:59

Woooahhhh. Wuuu Wuuu Yiii-Haaahh

Det var så handlingen.

Jeps. Jeg kan også anmelde film på et højt intellektuelt niveau.
Jeg vil straks gå over til en retræte ifbm et tidligere indlæg om
hvilken film der fortjente en Oscar som "bedste udenlandske film"

Jeg holdte stærkt på at Pan's Labyrint, skulle have vundet, men
efter at have set "De Andres Liv" (...og hèr er handlingen i grove træk
http://www.imdb.com/title/tt0405094/ ) Må jeg i bagklogskabens
klare lys ( som han den lille tykke svindler førte sig frem på ) erkende
at den tyske klart er en Oscar værdig. Det er mega-god film. Og
en bedre film end Pans Labyrint.

Jeg ved ikke hvorfor jeg tænker på Ralf Hütter fra Kraftwerk
når jeg ser Mühe i filmen. Prøv at check Kraftwerk videoen fra 1987 :
"The Telephone Call" der er svaret :

http://www.noolmusic.com/blogs/YouTube_EDM_Electronic_Music_Videos_Kraftwerk_-_The_Telephone_Call.shtml

Fra : Heinrich H. Hansen

Dato : 22-03-07 02:23