The Protector - Hold jer væk
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 12-03-07 21:43

Hejsa

Min bror og jeg plejer engang om ugen at mødes til en gang action, helst
noget med kampsport. Vi synes begge at filmen Ong Bak var gangske
underholdende, og at Tony Jae lavede nogle fantastiske stunt. Så vi ventede
spændt på hvad den nyeste med denne super kampsports stjerne kunne byde
på.......

Hold da kæft hvor var den film grineren, men af de helt forkerte grunde. For
det første måtte vi vente 1 time og 8 min. på den første ordentlige
kampscene. Historien en mand der vil redde sin elefant, kunne altså ikke
rigtig tryllebinde os. En enkelt rimelig cool scene i et kloster med vand og
ild og nogle forskellige kæmpere, men ellers så var filmen rodet, kikset og
meget amatør agtig. Musikken var dårlig og i slutningen blev det hele
fuldstændig latterligt....

Jeg vil klart anbefale at man ser Ong Bak igen istedet for...Eller så kan
man se Iceman II eller Pit Fighter, ingen af de to sidst nævnte er specielt
gode, men i forhold til The Protector så er de jo ren magi....

Stor skuffelse, håber han gør det bedre med Ong Bak II

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Jesper

Dato : 12-03-07 22:32

Brian, Rikke og Kristian <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
wrote:

> [...]
> gode, men i forhold til The Protector så er de jo ren magi....
>
> Stor skuffelse, håber han gør det bedre med Ong Bak II

Jeg er ikke enig, meget flotte actionscener, især kampscenerne i
varehuset. Den er langt bedre end f.eks. Jet Li filmen Fearless. Jeg er
måske for positiv overfor filmen fordi jeg er stor øllefanttilhænger
Og slutscenerne hvor Tony Jaa går løs på de mest hårdføre typer med
låbensknoglerne fra en øllefant på bedste neandertalermanér er
fantastiske.
Jeg har dog hverken set Iceman II eller Pit Fighter.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 13-03-07 16:33

> [...]
>
> Jeg er ikke enig, meget flotte actionscener, især kampscenerne i
> varehuset. Den er langt bedre end f.eks. Jet Li filmen Fearless.

Den har jeg lige fået ind af døren, håber ikke at jeg er enig med dig, for
så er Fearless godt nok ringe

> Jeg er
> måske for positiv overfor filmen fordi jeg er stor øllefanttilhænger

Det ville helt sikker hjælpe på filmen hvis man var det. Jeg har ikke noget
specielt forhold til de store dyr, men kan godt lide dyr generelt, men kunne
bare ikke tage historien seriøs her i.

> Og slutscenerne hvor Tony Jaa går løs på de mest hårdføre typer med
> låbensknoglerne fra en øllefant på bedste neandertalermanér er
> fantastiske.

Synes fx scenen med lårbensknoglerne var direkte grinagtige...kunne slet
ikke tage det seriøst, og da en af kæmperne svinger den lille elefant en tur
og kaster den gennem en væg, så kluklo vi begge og den sidste rest af
interesse for filmen var væk....

Jeg var meget fascineret og imponeret over Tony Jaes evner i Ong Bak, men
her kunne det slet ikke holde en hel film.

> Jeg har dog hverken set Iceman II eller Pit Fighter.

De er heller ikke fantastiske, men jeg var bedre underholdt.