Transformers (2007)
Fra : Brian K

Dato : 12-03-07 01:25

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 12-03-07 15:29

"Brian K" <spam@noway.dk> wrote in message
news:45f49de3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> For scf-fi fans:
>
> http://us.rd.yahoo.com/movies/hdtrailers/paramount/transformers/1080/?http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mo/transformers_1080.qtl

Ser spændende ud, action mæssigt! Nu må vi se hvad historien har at byde på
!

Mvh. Martin

Fra : Morten Steen

Dato : 12-03-07 17:00

> Ser spændende ud, action mæssigt! Nu må vi se hvad historien har at byde
> på !

Op i røven med historien! Det er TRANSFORMERS!!! ;)

He-he, det bliver fedt.

Morten

Fra : John Hinge

Dato : 13-03-07 09:28

On 12 mar 2007 Morten Steen was heard to say:

> Op i røven med historien! Det er TRANSFORMERS!!! ;)
>
> He-he, det bliver fedt.

Og lige præcis i dette tilfælde er jeg egentlig slet ikke spor
bekymret over at man har sat Michael Bay til at styre løjerne.
For det første er senior Spielbergo eksekutiv producent, for det
andet er Transformers vel noget nær ideel for en instruktør med
en så stor fetish for overgearet eksplosiv aktion som netop hr. Bay
Og så var The Island, efter min mening, faktisk et eksempel på
at netop hr. Bay faktisk ikke er nogen ueffen instruktør..

Jeg forventer total robot aktion med masser af bum.
Også selvom man har set sig nød til at ændre på designet af
nogle af transformerne..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-03-07 16:36

> [...]
> Og så var The Island, efter min mening, faktisk et eksempel på
> at netop hr. Bay faktisk ikke er nogen ueffen instruktør..

Bay har lavet dårlige film, ja ikke bare dårlige, men frygtlige film.
Armageddon og Pearl Harbor er dem jeg tænker på her. De er muligvis teknisk
flotte, men i det store hele elendige film.

Til gengæld har han osse lavet nogle af mine favorit actionfilm og dem er
der heldigvis flere af. The Island, The Rock, Bad Boys I+II.
Mht The Rock og The Island synes jeg osse historie og handling er i top og
ikke kun actiondelen, så Bay som instruktør på Transformers kan gå hen og
blive en fed film - jeg glæder mig og forestiller mig ikke umiddelbart andre
kunne lave det bedre hvis han holder The Island kvaliteten.

> Jeg forventer total robot aktion med masser af bum.
> Også selvom man har set sig nød til at ændre på designet af
> nogle af transformerne..

Bay er god til at lave 'rigtig' action og ikke springe over hvor gærdet er
lavest og anvende for meget cgi. Smadrede biler osv. er han fantastisk til -
hvis han formår at blande cgi med hans evne for at smadre ting kan det blive
rigtig flot og så vil det ikke skorte på Bum
--
sniper_Nolight