The space above and beyond ...
Fra : Mr. D

Dato : 11-03-07 19:30

.... er vistnok en scifi serie. Nogen som kender den, og har en mening om
den?

simon

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-03-07 20:27

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> ... er vistnok en scifi serie. Nogen som kender den, og har en mening om
> den?

To tommelfingre opad herfra.

.... Og ja, det er en SciFi serie. En af de bedre.
Desværre kørte den ikke så længe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Space:_Above_and_Beyond

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Cosmo

Dato : 11-03-07 23:42

total fed sci fi serie, måske den bedste i 90erne, efter min mening, også
har den jo dejlige Kristen Cloke med
skabt af Glen Morgan Og James Wong, som jo også har været med til at lave
både x-files og millenium...
Special effekterne kan selvfølgelig ikke måles sig med vore dages standart,
jeg synes ikke det gør så meget men det kommer jo an på hvilke krav man har
til sin sci fi..

Fra : Tue Sørensen

Dato : 12-03-07 02:21

On 11 Mar., 19:30, "Mr. D" <s-gr...@post5DELETE.tele.dk> wrote:
> ... er vistnok en scifi serie. Nogen som kender den, og har en mening om
> den?

Jeg er ret stor sci-fi freak, men Space Above and Beyond (og en anden
serie som minder om den til forveksling: Space Precinct) er efter min
mening nogle af de absolut *mindst* interessante og mindst originale
sci-fi serier der er lavet. Kedelige og pointeløse. Synes jeg. Men
folk har jo forskellig smag...

- Tue

Fra : Jesper

Dato : 12-03-07 06:19

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> ... er vistnok en scifi serie. Nogen som kender den, og har en mening om
> den?
>
> simon

Space: Above And Beyond

Har den på DVD, en af mine yndlingsserier. Kan kun anbefales på det
varmeste.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 17:42

> Har den på DVD, en af mine yndlingsserier. Kan kun anbefales på det
> varmeste.

"Kun" ligefrem?

Jeg finder den dybt uoriginal, dybt repetetiv, dybt udramatisk, og kort sagt
røvhamrende kedelig.

Fra : Jesper

Dato : 13-03-07 18:59

"Hans Christian Vang" <....> wrote:

> "Kun" ligefrem?
>
> Jeg finder den dybt uoriginal, dybt repetetiv, dybt udramatisk, og kort sagt
> røvhamrende kedelig.

Ja, så er det godt at smag og behag er forskellig. Jeg synes den er
vellavet, velspillet og velskrevet.
--
Jesper