Bevar fristederne, skriv til Ritt
Fra : sebastian

Dato : 09-03-07 10:54

PENNEN ER STÆRKERE END SVÆRDET OG STENEN

Ny hjemmeside opfordrer til at overvælde overborgmester Ritt
Bjerregaard med breve for at få hende til at genoptage dialogen for at
finde et nyt ungdomshus i København

Send vores eller din egen opfordring til Ritt direkte fra
www.skrivforfristeder.dk

Fra : Holst

Dato : 09-03-07 11:08

sebastian wrote:

> PENNEN ER STÆRKERE END SVÆRDET OG STENEN

Helt enig. Ved du, om der er et sted, hvor man kan opfordre til det
modsatte?

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 09-03-07 11:50

> Helt enig. Ved du, om der er et sted, hvor man kan opfordre til det
> modsatte?

Det kan man da gøre det samme sted. Jeg ændrede blot lidt i teksten og skrev
følgende til Ritt:
------------------------
Kære Ritt Bjerregaard,

De seneste dage har med al tydelighed vist, at det er en både stor og
uønsket gruppe mennesker, som står bag Ungdomshuset. Der har været
situationer præget af uacceptabel vold og hærværk grundet dårlig opdragelse
og manglende respekt for vores samfund og demokratiet.

Ritt, du sidder med nøglen til en løsning! Derfor beder jeg dig om at åbne
op for dialog og være med til at finde en konstruktiv løsning på den
nuværende situation. København og resten af Danmark har brug for at alle
disse voldelige aktivister sendes til Hans Ø hvor de kan opretholde Danmarks
suverænitet. Selvom Canada forhåbentligt smider et par bomber, så ved vi at
de unge med deres stædighed og manglende sans for realiteterne vil blive på
øen indtil sidste mand!

Med venlig hilsen,
Peter
------------------------

Nå, men nu er vi vist off-topic så FUT til dk.politik

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-03-07 12:12

Peter (8450) wrote:

> [...]
> Peter
> ------------------------
>
> Nå, men nu er vi vist off-topic så FUT til dk.politik

Kunne du ikke have gjort det, før du belemrede gruppen med den gang
selvretfærdige bræk?

Per v.

--
En af de vigtigste menneskerettigheder er retten til at være
inkonsekvent.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-07 13:29

"Peter \(8450\)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in

> [...]
> par bomber, så ved vi at de unge med deres stædighed og manglende sans
> for realiteterne vil blive på øen indtil sidste mand!

LOL! Genialt!

//Casper

Fra : Mr. D

Dato : 09-03-07 22:16

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan man da gøre det samme sted. Jeg ændrede blot lidt i teksten og
> skrev følgende til Ritt:

simon

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-07 11:09

Den 09-03-07 10.54 skrev sebastian følgende:

> Send vores eller din egen opfordring til Ritt direkte fra
> www.**.dk

Hvis der er andre, der ikke bryder sig om Sebastians spam, så giv ham et
ring på 2277 2357.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-03-07 11:21

On Fri, 9 Mar 2007 10:54:23 +0100, sebastian wrote:

> PENNEN ER STÆRKERE END SVÆRDET OG STENEN
<blah blah>

http://usenet.dk/netikette/

Fra : Mads

Dato : 09-03-07 13:49

<sebastian@skrivforfristeder.dk> wrote:

>PENNEN ER STÆRKERE END SVÆRDET OG STENEN

Muligvis, men din IQ er tocifret

Fra : Lars C

Dato : 09-03-07 14:17

sebastian skrev:

> [...]
>finde et nyt ungdomshus i København
>
>Send vores eller din egen opfordring til Ritt direkte fra

Hvornår bliver det filmatiseret?

--
Lars C

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-03-07 01:15

Hvorfor skulle jeg skrive til Bjerregaard og bede om et fristed til
pseudo-nazister?

Og hvorfor helvede sviner vi hinanden til om det her på en filmgruppe?

Fra : Brian P

Dato : 10-03-07 21:58

On 9 Mar., 11:08, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Hvis der er andre, der ikke bryder sig om Sebastians spam, så giv ham et
> ring på 2277 2357.

Bare af ren nysgerrighed: hvor har du hans nummer fra? Og må man også
ringe, hvis man slutter op?

Fra : Brian P

Dato : 10-03-07 22:02

On 10 Mar., 21:57, "Brian P" <k...@klog.dk> wrote:

> Bare af ren nysgerrighed: hvor har du hans nummer fra? Og må man også
> ringe, hvis man slutter op?

Ahaa, nu har jeg studeret linket og der fremgår nummeret jo. Godt
initiativ, Sebastian! Og tak fordi du bringer det her i gruppen fra en
af dem, der undgår politikgruppen. Glæder mig til at se
filmatiseringen, medmindre den bliver lavet af Per Fly...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-07 22:20

Den 10-03-07 22.02 skrev Brian P følgende:

> Ahaa, nu har jeg studeret linket og der fremgår nummeret jo.

Nemlig. Jeg viderebragte nummeret, fordi jeg tænkte, Sebastian burde
lære lidt om uanmodede og uønskede henvendelser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Fra : Brian P

Dato : 10-03-07 23:20

On 10 Mar., 22:19, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Nemlig. Jeg viderebragte nummeret, fordi jeg tænkte, Sebastian burde
> lære lidt om uanmodede og uønskede henvendelser.

Ok, men hvorfor tror du automatisk, at der er flere af den slags
negative henvendelser? Og går du generelt ind for personchikane?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-03-07 23:55

Den 10-03-07 23.19 skrev Brian P følgende:

> Ok, men hvorfor tror du automatisk, at der er flere af den slags
> negative henvendelser?

Fra Sebastian eller til Sebastian?

> Og går du generelt ind for personchikane?

Næh, men når indlægget er så tydeligt i strid med netiketten og
Sebastian selv angiver sit telefonnummer, er jeg villig til at gøre en
undtagelse. Især når Sebastian i den samtale, jeg havde med ham, ikke
kunne se det ringeste forkerte i at poste indlægget i en filmgruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.