Støttestrømper (Att. Geisler)
Fra : Steffen

Dato : 15-03-07 11:52

Hejsa.
Jeg har købt nogle støttestrømper i Matas (mediven travel - large), og de
virker glimrende. Jeg har dog lyst til at "slippe benene fri" noget af dagen
og tror, det nok er bedst i dagens første halvdel. Jeg tager nu kun 1 Furix
40 mg sidst på eftermiddagen.
Din erfaring?
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Tommy

Dato : 16-03-07 13:49

Hej Steffen

Jeg tager nu osse kun en furix om dagen, men kan godt se at benene hæver
lidt når jeg tager støttestrømperne af om aftenen.

Jeg har fået det råd at tage støttestrømperne af lidt midt på dagen og
samtidig lægge benene op i hvile stilling fx. på sofaen.

Efter en sådan pause så tage dem på igen indtil sengetid hvor de altid tages
af om natten.

Jeg overvejer at undgå furix helt en uges tid og se hvordan det går evt. ved
osse at tage de strømper på som støtter lidt mere nemlig 140 den.

Dette projekt er jeg ikke begyndt på endnu.

Hilsen Tommy

Fra : Steffen

Dato : 16-03-07 16:47

Jeg vil prøve et lignende eksperiment. Tusind tak for rar hjælp.
Venlig hilsen
Steffen