Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
skifte billedkvalitet ?
Fra : LD

Dato : 10-03-07 12:33

Hej
med risiko for at blive til grin :0

Kan man skifte billedkvalitet - billed for billed ?
Eller skal der vælges samme kvalitet, indtil kortet "tømmes" igen ?

mvh Lene

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-03-07 12:39

LD skrev:
> Hej
> med risiko for at blive til grin :0
>
> Kan man skifte billedkvalitet - billed for billed ?

På de kameraer jeg kender, ja

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, nov. 2006

Fra : HKJ

Dato : 10-03-07 12:39

LD wrote:
> Hej
> med risiko for at blive til grin :0
>
> Kan man skifte billedkvalitet - billed for billed ?
> Eller skal der vælges samme kvalitet, indtil kortet "tømmes" igen ?

Nu nævner du ikke noget kamera, men heldigvis er det det samme for alle
kamera: Du kan indstille alt for hvert billede.

Fra : John

Dato : 10-03-07 13:31

"LD" <lendaa@daugaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man skifte billedkvalitet - billed for billed ?
> Eller skal der vælges samme kvalitet, indtil kortet "tømmes" igen ?

Nej, der kan skiftes for hver gang du ta´r et billede.
Men jeg spørger mig selv, hvorfor laver du ikke nogle forsøg ?
Du skal jo ikke bruge penge til fremkaldelse !
Men spørg bare, det er det vi er her for.
Mvh. John

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-03-07 14:09

"John"
> [...]
> Du skal jo ikke bruge penge til fremkaldelse !
> Men spørg bare, det er det vi er her for.

Ja den lå ligsom til venstre foden, men man må gå ud fra
det unge menneske ikke har et kamera han kan lege med
endnu, og så er spørgsmålet både relevant og interessant.

Det første man (jeg) gør når man åbner den lækre kasse
med ens nye legetøj, er at trykke på alle knapperne, og
tage latterlige billeder af computerskærmen, arkitektlampen
eller en rynket radise man ikke har nænnet at kyle ud - når
så resultterne ikke er så geniale, så læser man manualen,
imponerende hvor meget info der er at finde i sådan en,
og man må ofte tage sig selv i a mumle, jaja selfølgeligt,
hvor logisk, smart hva.. -max-

Fra : John

Dato : 10-03-07 15:54

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> imponerende hvor meget info der er at finde i sådan en,
> og man må ofte tage sig selv i a mumle, jaja selfølgeligt,

NEMLI, det samme her
John

Fra : mj

Dato : 10-03-07 20:01

> [...]
> imponerende hvor meget info der er at finde i sådan en,
> og man må ofte tage sig selv i a mumle, jaja selfølgeligt,
Jeg vil ikke sige ramte hovedt på sømmet du slog sømmet gennem bordet

mj

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-03-07 22:04

On Sat, 10 Mar 2007 20:08:34 +0700, -max- wrote:

> Det første man (jeg) gør når man åbner den lækre kasse
> med ens nye legetøj, er at trykke på alle knapperne, og
> tage latterlige billeder [...]

Just præcis

> - når så resultterne ikke er så geniale, så læser man manualen,

Lyder som om du er meget hurtig til at gribe til sidste udvej

> imponerende hvor meget info der er at finde i sådan en,
> og man må ofte tage sig selv i a mumle, jaja selfølgeligt,
> hvor logisk, smart hva.. -max-

Just præcis. På længere sigt svarer det sig

http://huse-i-naestved.dk

Fra : LD

Dato : 10-03-07 14:11

Tak til jer, der har svaret så hurtigt