Nikolaj Svendsen???
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 16:13

Hvad sker der lige for ham?? Han gider ikke at quote rigtigt, selv om folk
har fortalt ham det 1000 gang, og simple spørgsmål som nemt kan læses på
php.net poster han lystigt..
Jeg hader folk der forventer, at andre gider at lære en det hele, men ikke
selv gider at gøre en indsats..

Han er hermed røget i mit filter, da alle hans posts må kunne defineres som
spam..

Er jeg den eneste der har det sådan?

Gad vide om han ikke har taget et job et eller andet sted, og få fundet ud
af at han ikke mangter opgaven overhovedet.. det lygter lidt sådan, specielt
efter som alt den kode han kommer frem med ser copy/pastet ud..

Mvh
Morten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-03-07 16:23

Morten Juel skrev:

> Hvad sker der lige for ham?

Hvad sker der lige for dig? Gruppen her handler om PHP, og ikke
om personer.

Du kan evt. spørge i <news:dk.admin.netikette> der handler om
opførslen i debatgrupperne.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 16:23

> Hvad sker der lige for dig? Gruppen her handler om PHP, og ikke
> om personer.
>
> Du kan evt. spørge i <news:dk.admin.netikette> der handler om
> opførslen i debatgrupperne.

Du har ret, blev bare pissed.. sorry.

Mvh
Morten

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 18-03-07 16:46

Prøv dog lige og slappe lidt er er kun 12 år

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 23:11

> Prøv dog lige og slappe lidt er er kun 12 år

Og det gør at du ikke kan poste ordenligt?, kan du ikke skrive dine svar
UNDER det du svarer på?
Og så læs en masse guider til hvordan php virker, og så forklare hvad dine
problemer er, jeg tror der er mange der dropper at hjælpe dig, fordi du ikke
skriver ordenligt hvad dit problem er, og hvad fejlkoder du f.eks. får fra
php serveren. så er det MEGET nemmere at hjælpe..

Er du på Usenet, så må du følge måden at gøre det på..

Og så er jeg egentligt ligeglad med om du er 12 eller 100 år.. eller om du
er dansk eller udenlandsk..

Mvh
Morten

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 19-03-07 00:07

On Sun, 18 Mar 2007 23:10:57 +0100, "Morten Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> wrote:

>Og så er jeg egentligt ligeglad med om du er 12 eller 100 år.. eller om du
>er dansk eller udenlandsk..

Rolig nu. Værre er det jo altså trods alt heller ikke, og "man fanger
flere fluer med honning end med eddike" som man (vist nok) siger.

Jeg er sikker på at Nikolaj nok skal prøve at citere ordentligt når
han svarer, og i løbet af nogle spørgsmål tror jeg nok at han fanger
at han kan finde svar på "nemme" spørgsmål hurtigere i PHP manualen
end ved at skrive her (Hvis han altså kan engelsk på et niveau til at
forstå PHP-manualen).

Ihvertfald tvivler jeg på at dit sure opstød formår andet end at drive
ham væk fra nyhedsgruppen, og det ville trods alt være synd.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 00:16

> Rolig nu. Værre er det jo altså trods alt heller ikke, og "man fanger
> flere fluer med honning end med eddike" som man (vist nok) siger.

Bare irriterende at folk ikke quoter ordenligt, det bliver pisse forvirrende
at læse..

> Jeg er sikker på at Nikolaj nok skal prøve at citere ordentligt når
> han svarer,

Tjaa 20 opfordringer fra div folk har ikke hjulpet, han er ligeglad..

Meget af det står faktisk også på dansk http://dk.php.net/manual/da/

> Ihvertfald tvivler jeg på at dit sure opstød formår andet end at drive
> ham væk fra nyhedsgruppen, og det ville trods alt være synd.

Der er bare ikke noget mere irriterende end folk der ikke gider at gøre en
indsats og opgiver efter 5mins og så bare vil bæres.. vi andre har og også
lært det ved at læse/øve/læse..
Og ja ingen skal drives væk, det var ikke min hensigt, bare at råbe ham op,
fordi de 20 andre opfordringer han har fået fanger han jo ikke :o/

Mvh
Morten

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-03-07 21:04

Morten Juel wrote:

> Bare irriterende at folk ikke quoter ordenligt, det bliver pisse
> forvirrende at læse..

Så ignorer ham dog, hvis han i den grad bringer dit pis i kog. Livet er for
kort til at bruge tid på at lukke så meget galde ud.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk