"popup felt/label"
Fra : christina3018

Dato : 18-03-07 16:37

Er der nogen der ved hvad funktionen der gør at man holder
markøren hen over en bestemt tekst og der så der popper et felt
op men en anden tekst - fx en uddybning af noget information. Og
er der en som kan koden sådan lige? :)

Går ud fra det kan laves med Java Script men er ikke sikker.

På forhånd mange tak
Mvh christina

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-03-07 16:48

christina3018 <christina3018@ofir.dk> skrev :

> [...]
>markøren hen over en bestemt tekst og der så der popper et felt
>op men en anden tekst - fx en uddybning af noget information. Og

Det simple er title.

Mere avanceret kan være f.eks. overlib,
http://www.bosrup.com/web/overlib/

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : christina3018

Dato : 18-03-07 17:19

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Det simple er title.

> Mere avanceret kan være f.eks. overlib,
> http://www.bosrup.com/web/overlib/

Okay, havde ikke lige tænkt på title funktionen! Kan man lave
linjebreaks i den - kan jeg ikke få den til lige umiddelbart?

Det andet ser godt nok indviklet ud i mine øjne :S

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-03-07 17:54

christina3018 <christina3018@ofir.dk> skrev :

>Okay, havde ikke lige tænkt på title funktionen! Kan man lave
>linjebreaks i den - kan jeg ikke få den til lige umiddelbart?

Vil kun virke i IE, så vidt jeg ved.

Det laves med linjeskift.

linje 2">

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 18-03-07 20:32

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Vil kun virke i IE, så vidt jeg ved.
>
> Det laves med linjeskift.

> linje 2">
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : oz3lx,René