Normal og HTML visning samtidig
Fra : Kurt G

Dato : 17-03-07 16:51

Hej NG.

Jeg mener at huske, at jeg på et kursus for nogle år siden brugte en FP,
hvor man samtidig kunne se både NORMAL og HTML på den måde, at siden var
delt i en øvre og nederst halvdel
Kan det passe eller er det "erindringsforskydning"?

Mvh Kurt

Fra : enkvinde

Dato : 17-03-07 19:13

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> delt i en øvre og nederst halvdel
> Kan det passe eller er det "erindringsforskydning"?

Næh, det er skam rigtig nok. Du kan se Designvisning + Programkode samtidig.
Funktionen kaldes "Opdel" og ligger nederst i fanebladene på min version
2003.

Hilsen Eva

Fra : Kurt G

Dato : 17-03-07 21:58

Tak for svaret, så tror jeg, at jeg vil bruge lidt penge!
Mvh Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 19-03-07 01:09

Du skulle måske overveje at bruge dem på Expression Web i stedet da
FP2003 er sidste version af Frontpage.