Binær newsprogram...
Fra : Magnus

Dato : 17-03-07 15:23

Hvad bruger I andre til at søge og downloade fra binære nyhedsgrupper?

Har selv prøvet GrabIt men der er en begrænsning på X antal søgninger pr.
dag og derfor ville inden jeg køber fri antal søgninger om der var bedre
alternativer?

/Magnus

Fra : Desserten

Dato : 18-03-07 09:13

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dag og derfor ville inden jeg køber fri antal søgninger om der var bedre

Newsleecher...........godt og billigt

Fra : Henning

Dato : 18-03-07 12:52

On Sun, 18 Mar 2007 09:13:02 +0100, "Desserten"
<FuckOff@SpamFucker.Zero> wrote:

>"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse

>Newsleecher...........godt og billigt

Incl. SuperSearch-funktionen, så er du dækket ret godt ind