Mystisk problem med FF Tidy
Fra : Dennis Munding

Dato : 18-03-07 10:49

Hej NG!

Er der nogen her, som kan forklare mig, hvorfor FFs Tidy skriver "HTML Cache
is empty" på 3 af siderne på dette domæne - http://munding-interieur.dk/ -
når alle (med undtagelse af forsiden og kontakt-siden) sider er bygget op
efter nøjagtig samme skabelon og med nøjagtig samme informationer i
<header>??

De 3 sider, det drejer sig om, er "Møbler", "Tæpper" og "Diverse"....

Alle sider validerer efter W3Cs standarder!

På forhånd mange tak for hjælpen!

Dennis Munding
http://tolkecentret.dk/ - Tolkning, oversættelse, rådgivning og kurser!
http://pe-vagtservice.dk/ -Et sikkert valg til at passe på dine værdier!
http://munding-webdesign.dk/ -Vi ses! - ganske enkelt...

Fra : Michael Haase

Dato : 18-03-07 19:11

Dennis Munding skrev dette den 18-03-2007 10:49:

> [...]
> <header>??
>
> De 3 sider, det drejer sig om, er "Møbler", "Tæpper" og "Diverse"....

Ingen anelse. Tilgengæld får jeg ikke beskeden på "Møbler", men til
gengæld også på "Smykker" og "Kontakt".

--
Michael Haase

Fra : Dennis Munding

Dato : 18-03-07 19:40

Hej Michael!
"Michael Haase" <micvans@netscape.invalid> skrev i en meddelelse
> Ingen anelse. Tilgengæld får jeg ikke beskeden på "Møbler", men til
> gengæld også på "Smykker" og "Kontakt".

??
Det bliver da mere og mere mystisk...

Tak for svaret - håber andre kan kaste lys over det...

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-03-07 16:58

Dennis Munding skrev:
> [...]
>
> De 3 sider, det drejer sig om, er "Møbler", "Tæpper" og "Diverse"....
>
> Alle sider validerer efter W3Cs standarder!

Jeg får samme fejl. Et rødt kryds. Når jeg så klikker på den
kommer der sidens kode frem og der står at der ikke er nogle fejl.

/Lars
--
Rigtige mænd er til blues
http://www.djursbluesland.dk

Fra : Dennis Munding

Dato : 19-03-07 21:06

Hej Lars!
"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får samme fejl. Et rødt kryds. Når jeg så klikker på den kommer der
> sidens kode frem og der står at der ikke er nogle fejl.

Tak skal du have!

Men er der ikke nogen herinde, som kan forklare *hvorfor* man får det røde
kryds, trods validerende sider??

Det undrer mig meget...