Chipset til Athlon64 X2
Fra : Gearløs

Dato : 18-03-07 11:46

Hej alle

Hvilket chipset ville I vælge til en Athlon64 X2 og Vista 64 bit?

Mvh
-Mathias

Fra : J

Dato : 19-03-07 14:47

Mon ikke Nforce 570 er rimeligt godt.

Afhængigt af om du skal have SLI eller ej, eventuelt 570 ultra, der er
uden SLI (dobbelt grafikport).

Der er også det dyrere 590, der vist altid er med SLI.

570 ultra:
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=308&model=1181&modelmenu=2

570 SLI:
http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=301&model=1160&modelmenu=2
(der er jo også Crossfire:
der er ganske populær)

Hvis du så vil have noget micro-ATX. Så har Abit en god overclocker i:

Alle de bundkort ligger på ca. 700 kr., rimeligt !

mvh

John

Fra : Gearløs

Dato : 20-03-07 09:19

J wrote:
> Mon ikke Nforce 570 er rimeligt godt.
>
> Afhængigt af om du skal have SLI eller ej, eventuelt 570 ultra, der er
> uden SLI (dobbelt grafikport).

Tak for svaret! Jeg har ikke brug for SLI. Har kigget lidt på nForce 550, er
det meget dårligere/langsommere end 570?

-Mathias

Fra : J

Dato : 20-03-07 17:49

On Tue, 20 Mar 2007 09:19:27 +0100, "Gearløs"
<baggadapFJERN_DETTE@hotmail.com> wrote:

>Tak for svaret! Jeg har ikke brug for SLI. Har kigget lidt på nForce 550, er
>det meget dårligere/langsommere end 570?

Det ved jeg ikke. Tror det ikke. De har vel begge sata2.