Andet multimedie
bentjuul 3670
Igen kedelig skrivebordsikoner
Fra : Karsten

Dato : 18-03-07 22:04

Hej!

Mine ikoner på skrivebordet jeg prøver at gøre flotte og interessante at
kikke på, skifter efter et stykke tid tilbage til de kedelige internet
ikoner. Er det en måde at løse det på, uden at installere programmer?

Hilsen Karsten!

P.S. jeg bruger windows Vista, men havde samme problem med Xp'eren

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-03-07 01:03

"Karsten" <+++kschaltz@gmail.com> skrev :

>Mine ikoner på skrivebordet jeg prøver at gøre flotte og interessante at
>kikke på, skifter efter et stykke tid tilbage til de kedelige internet
>ikoner. Er det en måde at løse det på, uden at installere programmer?

Prøv i en relevant gruppe, news:dk.edb.system.ms-windows, herinde
drejer det sig om grafikbehandling på computer.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 18-03-07 13:00

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv i en relevant gruppe, news:dk.edb.system.ms-windows, herinde
> drejer det sig om grafikbehandling på computer.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Morten Lind

Dato : 18-03-07 14:18

oz3lx,René <oz3lx@123oz3lx456.dk> wrote:

> [...]
> stukket
> en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :

Øh, hvorfor så vred? Der står jo netop, at den stakkels "Ham" i det
kommende liv skal være blandt taberne, når han nu ikke vil modtage
nogen, der søger en anden religion.

Det må du da være tilfreds med, når du nu er ateist, ateist?
(Ja, undskyld, men du skriver det selv to gange, jo)

M.

Fra : kep

Dato : 18-03-07 15:13

"Morten Lind" <info@for-ogefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ML)]

Det er da vældig interessant at høre andre menneskers
bud på "Livsmystreriet" men en mere relevant gruppe
kunne eksempelvis være "dk.livssyn"

Fra : Morten Lind

Dato : 18-03-07 15:58

kep <kepFJERN@postkasse.net> wrote:

> "Morten Lind" <info@for-ogefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da vældig interessant at høre andre menneskers
> bud på "Livsmystreriet" men en mere relevant gruppe
> kunne eksempelvis være "dk.livssyn"

Lige præcis interessen gør det jo relevant, ikke sandt?
Tak for gruppehenvisningen, der ikke var nødvendig, da olie på vande
nogle gange flyder over(henover)

M.