MS Windows
briani 27239
msn problemer
Fra : charlotte

Dato : 16-03-07 15:03

Hej alle i kloge mennesker

Jeg har et mærkeligt problem - i 2 dage har min msn ikke virket på jobbet -
jeg kan ikke logge på - den skriver problemer med DNS og porte - har ellers
intet lavet om, og kan godt logge på hjemme.

Nu har jeg ikke en hotmailadr men ofir - virker fint hjemmefra. Jeg kører
vers. 7 her på jobbet, men 7,5 hjemme. På maskinen på jobbet har jeg win2000
og xp der hjemme.

Jeg har genstartet serveren her inde - og lige lidt hjælper det.

Er der nogle af jer kloge hoveder som kan knække den nød?

Hilsen Lotte

Fra : O. Skjold

Dato : 16-03-07 16:17

charlotte skrev i

<klip>

> Hej alle i kloge mennesker

Tak for tilliden

> [...]
> jobbet
> har jeg win2000 og xp der hjemme.
>
> Jeg har genstartet serveren her inde - og lige lidt hjælper

Er der en netværksadministrator hos Jer som du evt. kan spørge?
Det kan jo være en politik hos virksomheden der gør, at brug af
MSN er valgt fra.

Prøv evt. at installere den nyeste version men ellers får du
sikkert bedre svar i gruppen
dk.edb.internet.software.instant-messaging.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Jack

Dato : 16-03-07 15:19

"charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ellers
> intet lavet om, og kan godt logge på hjemme.
Kunne lyde som om., at der er en firewall der lukker af for msn...