Installation af Wordpress på Ones server
Fra : Malene Hald

Dato : 16-03-07 18:41

Jeg ville høre, om der er nogen her i gruppen der har prøvet at installere
wordpress på One.coms server? Ifølge One kan det godt lade sig gøre, men jeg
er ikke databasekyndig nok til at gøre det, selvom det skulle være enkelt
nok... Hjælp påskøndes utroligt meget!

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
www.malenehald.dk

Fra : Martin

Dato : 16-03-07 19:27

Malene Hald wrote:
> [...]
> er ikke databasekyndig nok til at gøre det, selvom det skulle være enkelt

1: HUSK at sætte error_reporting til ON inde i administrationssystemet
2: Sæt din side til at kører med PHP5
3: Følg wordpress installationen :)

Fra : Malene Hald

Dato : 20-03-07 21:59

> 1: HUSK at sætte error_reporting til ON inde i administrationssystemet
> 2: Sæt din side til at kører med PHP5
> 3: Følg wordpress installationen :)

Vil lige prøve at følge din vejledning, men går højst sandsynligt i stå i
wordpress vejledningen - der hvor man skal oprette en database - så jeg
vender frygteligt tilbage....

Men tak for hjælpen indtil videre

Malene