link i knap
Fra : Gert

Dato : 16-03-07 09:08

Hej

Jeg vil gerne lave en knap der linker videre til noget mere info.
følgende "normale" link fungere fint.

Men hvis jeg bruger følgende:
<form style="text-align:center"
action="/produktinfo.php?varegruppe=050110"><input type='submit' value='Mere
information'></form>

åbner den godt nok produktinfo.php men kommer med følgende fejl:
Notice: Undefined index: varegruppe in c:\data\www\produktinfo.php on line
21

Hvordan laver jeg det "normale" link om til en knap?

/Gert

Fra : Viggo Poulsen

Dato : 16-03-07 14:09

Hej Gert
Prøv at skrive http:// foran produktinfo.php (så du linker til nettet i
stedte for til dit lokale drev).

Mvh. Viggo Poulsen, Vipilon AsS

Fra : gc

Dato : 18-03-07 15:55

Hej Viggo

Det virker desværre heller ikke, nu kan den slet ikke finde siden.
(der kommer en fejl side)

/Gert