Form input => text fil eller lign.
Fra : M.P

Dato : 16-03-07 11:24

Hej,

kan en venlig sjæl hjælpe med et eksempel på en form hvor de
indtastede data bliver gemt i en txt fil?

Hvordan med variabler som username, ip eller lign. ?

Filen, der bliver skrevet til skal opdateres med nyindtastninger
- dvs ikke slette tidl. indtastninger.

Der være plads til en fejlside + en "ok" side.

Jeg har googlet lidt rundt - kigget på php scripts til f.eks
shoutboxes for at se om det kunne bruges, men syntes det bliver
ret rodet. Er det ikke muligt at lave ovenstående helt simpelt
med html/form ??

Pft... og beklager det simple spørgsmål....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 16-03-07 20:35

"M.P" <ccc34370@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> shoutboxes for at se om det kunne bruges, men syntes det bliver
> ret rodet. Er det ikke muligt at lave ovenstående helt simpelt

Nej, du skal bruge php, men derfor behøver du ikke at benytte database, men
kan som du ønsker skrive til en tekstfil.
Prøv engang at tjekke denne tyske side ud, de har et hav at ganske nyttige
scripts uden database. Feks. dette
http://www.artmedic-phpscripts.de/index.php?page=513699311&f=1&i=734394556&s=513699311

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-07 01:15

"M.P" <ccc34370@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> shoutboxes for at se om det kunne bruges, men syntes det bliver
> ret rodet. Er det ikke muligt at lave ovenstående helt simpelt

FP giver mulighed for det i en standardopsætning af en form. Den skriver
alle respons ind i en txt fil på serveren. Og du kan også lave en
kvitteringsside. Forudsætning: FP server extensions.

mvh
Ulrik