Hjælp til formmail i ASP
Fra : Kristian P. Mølgaard

Dato : 16-03-07 07:43

Hej - kan ganske enkelt ikke få dette script til at virke - kan
nogen se hvor fejlen er ???????? Kommer her:

<form action="http://www.trauma-magazine.com/cgi-bin/FormMail.pl"
method="post">
<input type="hidden" value="info@trauma-magazine.com"
name="recipient" />
<input type="hidden" value="Trauma-konkurrence" name="subject"
/>
<input type="hidden" value="http://www.trauma-magazine.com"
name="redirect" />
#ff0000">* (Har ingen indvirkning på
<input type="checkbox" value="Ja" name="Læser du filmanm. ?"
/> Nej, kommer kun for konkurrencen
<input type="checkbox" value="Nej, kommer kun for
konkurrencen " name="Læser du anmeldelserne ?" /> </p>
style="COLOR: #ffffff"> </span></i> <span style="COLOR:
<input type="radio" value="Rigtigt svar" name="field3" />
<input type="radio" value="Forkert" name="field3" /> <span
style="COLOR: #000000">........</span></p>
<input type="radio" value="Forkert" name="field3" /> <span
style="COLOR: #000000">..... </span></p>
<input type="radio" value="Forkert svar" name="field3" />
og udfyldt skemaet korrekt. Du kan kun deltage een (1) gang.</p>
<iframe id="mailist" name="mailist" align="middle"
marginwidth="0" marginheight="0"
src="http://www.mailinglist.dk/v2//index.php?side=tilmeld_maillis
t&amp;id=3009" frameborder="0" width="150" scrolling="no"
height="75"></iframe></p>
<select size="1" name="select">
<option value="Gysere og science fiction">Gysere og science
fiction</option>
<option value="Komedie">Komedie</option>
<option value="Drama">Drama</option>
<option value="Action">Action</option>
<option value="Alt muligt - bestemt også gysere">Alt muligt
- bestemt også gysere</option>
<input size="40" name="Navn" /> <i><span style="COLOR:
<input size="40" name="Adresse" /> <i><span style="COLOR:
<input size="40" name="Postnr. og by" /> <i><span
<input title="Your Google Toolbar can fill this in for you.
Select AutoFill" style="BACKGROUND-COLOR: #ffffa0" size="40"
Alder: <span style="COLOR: #000000">...........</span>
<select size="1" name="Alder">
<option value="0-15">0-15</option>
<option value="15-25">15-25</option>
<option value="25-35">25-35</option>
<option value="35-45">35-45</option>
<option value="45-44">45-55</option>
<option value="55->">55-></option>
<input size="54" name="Besked" /></p>
skal udfyldes. Du kan kun deltage een (1) gang ! Din mailadresse
bliver ikke videregivet - efter konkurrencens slutning slettes
alle mails !</i><br />
<input type="submit" value=" Deltag ! " /> </p>
</form>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-03-07 09:09

Start her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>.

> ???????

Er dit tastatur i stykker?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 16-03-07 15:12

Kristian P. Mølgaard skrev:
> Hej - kan ganske enkelt ikke få dette script til at virke - kan
> nogen se hvor fejlen er ???????? Kommer her:

> <form action="http://www.trauma-magazine.com/cgi-bin/FormMail.pl"

Det er jo FormMail fra Matts script archive, du har gang i der. Det har
ikke noget med asp at gøre.

Mvh. Michael.

Fra : Kristian P. Mølgaard

Dato : 17-03-07 16:00

Ja, jeg er lidt grøn i ASP. Men, kan jeg bruge et almindelig Javascript ?

Kristian

Fra : Michael Zedeler

Dato : 17-03-07 16:29

Kristian P. Mølgaard skrev:
> Ja, jeg er lidt grøn i ASP. Men, kan jeg bruge et almindelig Javascript ?

Javascript kan næppe bruges, men det kommmer jo an på hvad du har brug
for. Det fremgår ikke så klart af dit første indlæg.

Mvh. Michael.

P.s. læse også dette her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Kristian P. Mølgaard

Dato : 17-03-07 22:21

Jeg har før brugt Dreamweaver, hvor det virkede perfekt. Dette system med ASP
er nyt for mig. Men det jeg vil er sådan set bare et normalt script til
udfyldelse af felter, med navn, adresse, osv., der skal besvares et par
spørgsmål. Tryk SEND og der linkes til en "kvitteringsside" og besvarelserne
går i min mailbox.
Det burde der ikke være de store problemer i, skulle jeg mene - og et eller
andet sted i mit script er der vel bare en lille, men betydelig ting, galt
?????
Det har virket før, så.......hvad kan der være galt ?

Fra : Michael Zedeler

Dato : 18-03-07 02:05

Kristian P. Mølgaard skrev:
> Jeg har før brugt Dreamweaver, hvor det virkede perfekt. Dette system med ASP
> er nyt for mig.

Hey! Jeg skrev jo lige at alt hvad du har præsenteret indtil nu ikke har
noget med asp at gøre!

Kan du beskrive fejlen?

Mvh. Michael.

Fra : Kristian P. Mølgaard

Dato : 18-03-07 10:22

Det kunne lyde som om dette er det forkerte forum at spørge i !!
Alt hvad jeg savner er et råd/script, jeg kan bruge i ASP, som en formmail !

Fra : Michael Zedeler

Dato : 18-03-07 13:09

Kristian P. Mølgaard skrev:
> Det kunne lyde som om dette er det forkerte forum at spørge i !!
> Alt hvad jeg savner er et råd/script, jeg kan bruge i ASP, som en formmail !

1. du har ikke beskrvet fejlen.
2. Du har ikke læst http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Så nu gider jeg ikke mere.

Held og lykke.

Fra : Kristian P. Mølgaard

Dato : 18-03-07 13:44

Jeg må le !!!! Slap dog af, mand !
Jeg er ikke så nervøs, klarer mig nok uden din "hjælp"....Du har åbenbart ikke
forstået hvad problemet er. Fred være med det....

Fra : Michael Zedeler

Dato : 18-03-07 14:50

Kristian P. Mølgaard skrev:
> Jeg må le !!!! Slap dog af, mand !
> Jeg er ikke så nervøs, klarer mig nok uden din "hjælp"....Du har åbenbart ikke
> forstået hvad problemet er. Fred være med det....

Ja. I lige måde. Og så PLONK oveni.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 18-03-07 15:05

On 18 Mar 2007 12:43:45 GMT, Kristian P. Mølgaard
<Jedifjerndette@post10.tele.dk> wrote:

>Jeg må le !!!! Slap dog af, mand !
>Jeg er ikke så nervøs, klarer mig nok uden din "hjælp"....Du har åbenbart ikke
>forstået hvad problemet er. Fred være med det....

Jeg har heller ikke fattet dit problem. Ikke et eneste sted har du
skrevet hvilken fejl eller hvilke symptomer den kommer med.

Så det ser ud til at du må klare dig uden hjælp!

/Brian