MS Windows
briani 27239
Pc'en pauser i 1 - 2 min.
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 15-03-07 20:01

Hejsa, jeg har et problem: Når jeg lukker et IE vindue så sættes min pc på
pause i 1 - 2 minutter og jeg kan absolut intet lave, andet end at vente.
Når den går på pause kan jeg godt hente Jobliste frem og lukke programmer
men pc'en begynder ikke at reagere før efter de 1 - 2min., det er ligesom om
der er kommet en nøgle ind i reg. DB om at når IE lukker så skal pc'en
sættes på pause. Jeg ville ikke ane hvor jeg skulle starte med at lede.

Nogle gange kommer der en fejl om at Iexplorer.exe har udført en ulovlig
handling. Til tider, men ikke altid, kommer Dr. Watson32 og siger at den har
udført en ulovlig handling.
Som resultat af disse fejl lukkes alle vinduer samt programmer der kører i
systray, og pc'en sættes på pause som kun kan stoppes ved enten at afslutte
Explorer.exe eller logge af og på igen.

Desuden har jeg har samme problem med Explorer.exe der kommer der en fejl om
at Explorer.exe har udført en ulovlig handling. Til tider, men ikke altid,
kommer Dr. Watson32 og siger at den har udført en ulovlig handling..

Jeg har en Dr. Watson log fil hvor der står fejlmedelser og hvis nødvendigt
kan jeg uploade den her.

Pc'en er skannet med nyeste versioner af Spysweeper, superantispyware,
counterspy v2, spybot, addaware, Trend Micro Anti spyware, og en masse
spyware samt trojaner samt worms er fjernet, men problemet forbliver det
samme.

Det skal siges at det ikke er den laptop jeg skriver fra nu, men den har
også haft explorer.exe problemet og det efter næstsidste opdatering fra
Microsoft.

Jeg har renses min pc med nyeste Ccleaner, men det blev den bare hurtigere
af, det løste ikke problemet.

Er der nogen der er stødt på dette før og har en løsning.

XP Dk pro, AVG antivirus, Trend Micro Antyspyware(ny, kom på efter problemet
startede), Spyware Guard, Spyware Blaster, Kerio Firewall Free, Windows
Defender(ny, kom på efter problemet startede).

ECS K7S5A bundkort, AMD Athlon XP 2400+, God køler fra GlobalWin med kobber
kerne, Ekstra køler i kabinettet(der bliver ikke for varmt), 396Mb DDR ram,
80GB Seagate baracuda Fluid HDD.

Jan Johansson

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : /Ole

Dato : 15-03-07 13:14

Prøv at starte med at slette midlertidige internetfiler og cookies, det er
nok fordi, der ligger en masse derinde. Jeg kan ikke lige huske, hvor de
ligger, jeg bruger Opera browser til det meste og Firefox til resten.

/Ole

Fra : Vidal

Dato : 15-03-07 13:27

On 15 Mar., 13:13, "/Ole" <a...@b.dk> wrote:
> Prøv at starte med at slette midlertidige internetfiler og cookies, det er
> nok fordi, der ligger en masse derinde. Jeg kan ikke lige huske, hvor de
> ligger, jeg bruger Opera browser til det meste og Firefox til resten.

Måske diskoprydning, som ligger i tilbehør.
--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : VETE

Dato : 15-03-07 13:34

Prøv ccleaner.com

Fra : kep

Dato : 15-03-07 13:40

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 15 Mar., 13:13, "/Ole" <a...@b.dk> wrote:
> [...]
> ligger, jeg bruger Opera browser til det meste og Firefox til resten.

Måske diskoprydning, som ligger i tilbehør.

Hej
Du kan også prøve at reparere eller geninstallere I.E
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Prøv også at genstarte Explorer - i Joblisten

--
MVH
kep

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-03-07 13:34

On Thu, 15 Mar 2007 20:01:13 +0100, "Thunder \(4920 Søllested\)"
<thunderFJERN@pc.dk> wrote:

> [...]
>der er kommet en nøgle ind i reg. DB om at når IE lukker så skal pc'en
>sættes på pause. Jeg ville ikke ane hvor jeg skulle starte med at lede.

Der er mange muligheder...

En af de hyppigste er en harddisk med 'syge sektorer'.

Check din harddisk med et diagnostikværktøj fra fabrikanten. Den slags
finder du på deres hjemmeside eller www.ultimatebootcd.com

Finder du fejl på harddisken skal den udskiftes....

<mlr>

Fra : Radioamatør

Dato : 15-03-07 16:55

Start med at fjerne SPAMfighter
Herefter køb mere Ram til maskinen.

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 15:56

Hejsa, er hermed gjort men løste desværre ikke problemet:( Er gået over til
at bruge Opera istedet for:)

Jan Johansson