MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med side
Fra : Rado

Dato : 15-03-07 10:26

Er der andre der kører Win2000 og IE6 der har problemer med den her
side?

http://forums.cnet.com/5208-12546_102-0.html?forumID=133&threadID=233310&messageID=2401766&tag=nl.e497

Siden åbner fint nok, og hvis jeg når den er ved at åbne med det samme
flytter musen op i toolbar området på IE og parkerer den der, så er
der ingen problemer. Men lige så snart jeg bevæger den ind over selve
siden, så crasher IE med "An unhandled Win32 exception occured in
IEXPLORE.EXE [4924]"

Jeg synes iøvrigt den har crashet usædvanlig meget her på det sidste,
spekulerer på om der er en bug i en af de seneste opdateringer. Andre
med lignende problemer?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : John

Dato : 15-03-07 10:35

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> lige så snart jeg bevæger den ind over selve
> siden, så crasher IE med "An unhandled Win32 exception occured
> in
> IEXPLORE.EXE [4924]"

Måske hjælp her:

http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=713520&SiteID=1

Mere:

http://www.google.com/search?q=An+unhandled+Win32+exception+occured+in+IEXPLORE.EXE

John

Fra : Rado

Dato : 15-03-07 11:03

On Thu, 15 Mar 2007 10:35:01 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Måske hjælp her:
>
>http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=713520&SiteID=1

Ok, ja jeg har netop hele Visual Studio Express installeret.

Hele fejlmeddelelsen ser sådan ud:

"An unhandled win32 exception occurred in xxxxxxxx. Just-In-Time
debugging this exception failed with the following error: No installed
debugger has Just-In-Time debugging enabled. In Visual Studio,
Just-In_time debugging can be enabled from
Tools/Options/Debugging/Just-In-Time."

Tools/Options/Debugging/Just-In-Time eksisterer bare ikke hverken i
C++, C# eller VB så det kan man ikke rigtig bruge til noget.

Nå, men jeg vil følge trådene og se om der kommer en løsning. Tak for
linksene.

Fra : John

Dato : 15-03-07 15:49

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> jeg vil følge trådene og se om der kommer en løsning. Tak for
> linksene.

Velbekomme!