IE går ned
Fra : virkerikke@gmail.com

Dato : 15-03-07 12:08

Hej

Jeg har for nylig fået nyinstalleret min firmapc men nu går IE ofte
ned. Jeg har prøvet at opgradere til den nye ver. 7 men fejlen er der
stadig.
Fejlen kommer også når jeg er på intranet og f.eks. vil åbne en pdf-
fil.
Der kommer et vindue op hvor IE skriver at den har fundet en fejl og
lukkes.. Jeg har så mulighed for at se yderligere detaljer og der
står.

Fejlsignatur
AppName: iexplorer.exe   AppVer: 7.0.6000.16414   ModName: iehelp.dll
ModVer: 0.0.0.0   Offset: 000106cc

Har i en ide til hvad jeg kan gøre?

Mvh
Finn

Fra : kep

Dato : 15-03-07 13:17

<virkerikke@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ved ikke lige om det har noget med det her at gøre
men det er vel et forsøg værd
http://www.support.gyldendal.dk/Gyldendal/GyldenSupport.nsf/alle/9DADFD7A6D1B64A3C1256FB00053E29C

--
MVH
kep

Fra : Pico

Dato : 16-03-07 00:03

virkerikke@gmail.com wrote:
> [...]
> står.
>
> Fejlsignatur
> AppName: iexplorer.exe AppVer: 7.0.6000.16414 ModName: iehelp.dll

Hvis det nu ikke er det som KEP skriver om kan du evt prøve nedestående:

EI har fundet en fejl og lukker

hcma wrote: > "Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45d579a4$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...> Hej alle læsere. Er
der her en som ved hvorfor jeg får en fejlmeddelelse: IEXPLORE.EXE har
fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. Og så valg forneden:
Fejlfinding, Send fejlrapport og Undlad at sende. når jeg bl.a. går ind på
www.frederikshavnerbilletten.dk, www.sonderborgbilletten.dk,
www.billetten.dk, www.sony.dk og andre som jeg ikke lige kan komme i tanker
om. Hilsen Leif.

> Jeg får nøjagtig det samme og mener det har noget med
> tilføjelsesprogrammer at gøre (Funktioner -> administrer >
> tilføjelsesprogrammer -> o.s.v.) Jeg har opgivet (gider ikke) at gøre
> noget ved det og benytter så Firefox som alternativ browser. m v h hcma

Jeg har samme fejl, eller rettere forhåbentlig havde Jeg fulgte jeres

anvisninger efter at have gennemgået 1500 meddelser i browser gruppen. Det

forekom nogle gange at folk fik den omtalte fejl. Jeg heftede mig så ved at

der i forbindelse med IE 7 flere gange var nævnt at QUICKfind BHO object gav

fejl. Den kunne jeg så ikke finde i indlæste tilføjelsesprogrammer, derfor

kiggede jeg i "Tilføjelsprogrammer, der er blevet brugt i Internet Explore".

Efter at have deaktiveret den får jeg ikke omtalte fejlmeddelse, det er så

åbendbart synderen.
--
MVH
Pico

Fra : Finn

Dato : 16-03-07 13:12

Super....

Jeg har Gyldendal 3.2 installeret og har kørt opdateringen og nu kører
det.

Tak herfra

Fra : kep

Dato : 16-03-07 13:40

Super....

Jeg har Gyldendal 3.2 installeret og har kørt opdateringen og nu kører
det.

Tak herfra

SelvTak
Tak for tilbagemelding