Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvorfor har opera problemer med denne side~
Fra : Peter Loumann

Dato : 14-03-07 20:16

Når jeg aktiver dette link

http://www.pingelcykler.dk/

Vises siden korrekt i ie7 og firefox2. Aresselinjen bliver

http://www.pingelcykler.dk/DesktopDefault.aspx

Men i opera9 får jeg adresselinje

http://www.pingelcykler.dk/MobileDefault.aspx

og indhold:

Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.

Jeg kan så kopiere

http://www.pingelcykler.dk/DesktopDefault.aspx

ind i operas adresselinje og se siden.

Hvorfor? Ja, jeg kan godt se at siden mildt sagt ikke validerer, men hvad
er det lige der tricker opera sådan?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 14-03-07 20:36

Peter Loumann <me@privacy.net> posting:

>Vises siden korrekt i ie7 og firefox2. Aresselinjen bliver
>http://www.pingelcykler.dk/DesktopDefault.aspx
>Men i opera9 får jeg adresselinje
>http://www.pingelcykler.dk/MobileDefault.aspx
---klip---
>hvad er det lige der tricker opera sådan?

Intet.

Opera får en helt anden -- og tilsyneladende fejlende -- udgave af
siden pga., den netop er Opera og ikke FF/IE.

Løsning: Højreklik på siden, vælg "Rediger indstillinger for
websted", fanen "Netværk", ID som IE.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.youtube.com/watch?v=8YtpJaEHrlY