Router/trådløs?
Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 14-03-07 15:44

Hej alle

Jeg har købt en Playstation 3 og vil gerne have den på nettet.

Kan man tilslutte en trådløs Router til en Router (LINKSYS Cabel 4 Port).
Så jeg ikke skal trække kabel. eller er der andre muligheder?.

Håber at det er til at forstå

Med venlig hilsen/Kind regards

Hans-Henrik Skall

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-03-07 16:04

Hans-Henrik Skall <skall@SPAMstofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan man tilslutte en trådløs Router til en Router (LINKSYS Cabel 4 Port).
> Så jeg ikke skal trække kabel. eller er der andre muligheder?.

Det bliver der ofte spurgt om og svaret er ja. Du forbinder bare den
trådløse router fra een af LAN portene (ikke WAN porten) og slår dens
DHCP serveren fra.

Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 14-03-07 20:46

Tak Axel