MS Windows
briani 27239
Virus Programmer vista
Fra : PeetDK

Dato : 13-03-07 17:00

Hej hvilke virus program skal man bruge i vista det er ikke nemt at finde et
håber de er hjælp her
og det må godt være på dansk

MVH PeetDK

Fra : Poul Johannsen

Dato : 13-03-07 17:04

Hej

> Hej hvilke virus program skal man bruge i vista det er ikke nemt at finde
> et håber de er hjælp her
> og det må godt være på dansk

Fungerer fint i vista

Mvh Poul

Fra : BF2

Dato : 13-03-07 17:12

AVG på http://free.grisoft.com/doc/1
Det er gratis og kører fint under Vista her. Det er dog ikke på engelsk, men
der er til gengæld nye opdateringer mindst en gang dagligt, så man føler i
hvert fald, at man er godt beskyttet.
De sidste ca. fem år har jeg benyttet mig af AVG og jeg har ikke haft virus.
Nævnes bør det dog, at et godt AV-program sikkert ikke alene er skyld i det.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-03-07 18:43

"BF2" <rere@ddfd.df> wrote in message news:et6ihs$h98$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> De sidste ca. fem år har jeg benyttet mig af AVG og jeg har ikke haft
> virus. Nævnes bør det dog, at et godt AV-program sikkert ikke alene er

Hvis det ikke har fanget nogen virus, så ved du jo ikke om du har haft det,
hvis det nu bare ikke har været god nok til at finde nogen )

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.