Kender I det her?
Fra : Charlie

Dato : 13-03-07 12:59

Hejsa

Jeg har en del problemer med mit såkaldte trådløse netværk - det virker kun
i èt rum.. Så snart jeg tager min bærbare og går ind i rummet ved siden af
så hakker internettet eller virker bare ikke.

Så jeg vil have noget andet -jeg vil ikke bruge mere tid med at bøvle med
det andet - jeg faldt over det her Amitech HomePlugT -
netværk i stikkontakten. Det virker smart og mere sikkert end alm. trådløst
da ingen udenfor rummet kan bruge det.

Er der nogen der kender det her system - fordele og ulemper??

Hilsen
Opalia

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-07 14:03

> [...]
> trådløst
> da ingen udenfor rummet kan bruge det.
>
> Er der nogen der kender det her system - fordele og ulemper??

Jeg har installeret tre sådanne enheder i en stor kirke, da det ville være
umådelig dyrt at få trukket ethernetkabler - og trådløst netværk medførte
ringe/ingen dækning. De er meget glade for det. Det eneste udfald der har
været var efter et strømsvigt i bydelen. Da måtte hovedenheden, koblet til
routeren, fra- og gentilsluttes. Alt i alt en operation på fem sekunder

/michael