Opsætning af PHP 5 sammen med IIS 5.1
Fra : JalWeb

Dato : 13-03-07 19:33

Hej venner.

Jeg er ved at sætte min maskine op, har lige installeret PHP 5
(selvudpakker) sammen med IIS 5.1.

Når jeg ber' den om at kører en php-fil kommer følgende ud på skærmen:

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of
HTTP headers. The headers it did return are:

PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library
'C:\Programmer\PHP\ext\php_exif.dll' - Det angivne modul blev ikke fundet.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library
'C:\Programmer\PHP\ext\php_oci8.dll' - Det angivne modul blev ikke fundet.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library
'C:\Programmer\PHP\ext\php_pdo_oci.dll' - Det angivne modul blev ikke
fundet.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library
'C:\Programmer\PHP\ext\php_pdo_oci8.dll' - Det angivne modul blev ikke
fundet.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library
'C:\Programmer\PHP\ext\php_pspell.dll' - Det angivne modul blev ikke fundet.
in Unknown on line 0
PHP Warning: PHP Startup:Under opsætningen havde jeg 2 muligheder, den ene
var CGI, den anden var ISAPI module. Jeg har valgt begge.Det er nok der
fejlen ligger, men hvilken skal jeg vælge?MVHJohn

Fra : MooreHojer

Dato : 14-03-07 11:26

--
MooreHojer
"JalWeb" <news@jal.as> skrev i en meddelelse
> [...]
> den ene var CGI, den anden var ISAPI module. Jeg har valgt begge.Det
> er nok der fejlen ligger, men hvilken skal jeg vælge?MVHJohn

Jeg har så vidt jeg husker sat min op med CGI