mit modem blinker i power dioden
Fra : Tommy

Dato : 13-03-07 13:54

hej

jeg har tdc webspeed, pludselig idag begyndte modemmet at blinke i power
knappen og nettet virkede ikke?

nogle der ved hvad dette kan skyldes?

har et motorola modem

På forhånd tak!

Fra : Brian Østergård

Dato : 13-03-07 15:38

"Tommy" <x@pornonu.com> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg har tdc webspeed, pludselig idag begyndte modemmet at blinke i power
> [...]

Dit abn. er lukket.

Brian :ø)

Fra : Chano Andersen

Dato : 13-03-07 20:17

Tommy wrote:
> nogle der ved hvad dette kan skyldes?

Det kan betyde ufatteligt mange ting. Men en ting er sikkert, det
betyder at modemmet ikke kan kommunikere med udstyret i den anden ende.

Du bliver nok nødt til at kontakte kundeservice omkring dit problem.

- Chano Andersen

Fra : Per Hansen

Dato : 14-03-07 12:15

"Tommy" <x@pornonu.com> mentioned this

> hej
>
> jeg har tdc webspeed, pludselig idag begyndte modemmet at blinke i power
> [...]
Pil modemmet fra (sluk strømmen), vent et minuts tid og sæt det til igen.
Hvis det ikke virker, kontakt TDC.
Står i manualen til min fars modem

--
Per Hansen