Andet multimedie
bentjuul 3670
Automatisering i PS Cs2
Fra : Nederbasse

Dato : 13-03-07 11:20

Hejsa

jeg skal lave 250 billeder i en mappe med undermapper om til
webbilleder (jpg) og har forsøgt at bruge automatisering men det vil
ikke rigtigt lykkes.
Kan det laves som en action eller skal jeg åbne og gemme alle billeder
manuelt ? :-/

Lars

Fra : hcma

Dato : 13-03-07 11:51

"Nederbasse" <nederb@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvis du vil og kan lave samme handling på alle billederne, kan du lave en
action og så afspille den på hele sættet.
Hvis du er i tvivl om hvordan du laver en action, kan du kigge her (er godt
nok til PS7.0, men princippet er nok det samme i CS)
http://www.hcma.dk/photoshop_action.htm
m v h
hcma/-

Fra : Peer K

Dato : 13-03-07 21:39

Nederbasse wrote:

> [...]
> ikke rigtigt lykkes.
> Kan det laves som en action eller skal jeg åbne og gemme alle billeder

Image Processor'en i Bridge er absolut det nemmeste at bruge - men tager
ikke undermapper med, så du skal ind i hver enkelt og markere alle dine
billeder. Så finder du så Tools->Photoshop->Image Processor i Bridge.

--
Peer