Andet multimedie
bentjuul 3670
Problem med åbning af fil i Acrobat 7
Fra : Erik Andersen

Dato : 13-03-07 10:49

Jeg ved godt, at dette spørgsmål er på grænsen af hvad denne gruppe
beskæftiger sig med, men jeg kan ikke umiddelbart finde bedre steder at
spørge.
Jeg har lige installeret Acrobat 7 prof. Nu må det jo være på tide, da den
nye 8'er er kommet ))
MEN det har altid været sådan, at når jeg har lavet et pdf-dokument (i
version 6) og skal sende det ud i den store verden, så vil jeg lige
kontrollere, at det nu er det rigtige.
Derfor plejer jeg at dobbeltklikke på den vedhæftede pdf-fil i min mail og
får så vist den. Og det var så det!
Men efter inst. af version 7 med diverse opdateringer kommer dyret så bare
med en meddelelse om at "Denne handling er kun gyldig for produkter, der er
installeret på nuværende tidspunkt".

Er der en venlig sjæl, der kan belære mig om hvad jeg gør forkert eller ikke
har gjort?
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Erik Andersen