MS Windows
briani 27239
Dual boot
Fra : Kim S

Dato : 13-03-07 07:33

Jeg har en maskine, med 2 Vista-installationer på.
Den kommer så op med en dual-boot menu.
Jeg vil godt skifte rundt på de 2 installationer, så den
anden bliver default. Hvor gør jeg det ?

Mvh, Kim

Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 13-03-07 10:53

Start -> Højreklik på Computer -> Egenskaber -> Avancerede
systemindstillinger -> Avanceret -> Indstillinger for start og genoprettelse

/morten

Fra : Kim S

Dato : 13-03-07 12:08

"Morten Astrup Christensen" <astrup-noget-@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Start -> Højreklik på Computer -> Egenskaber -> Avancerede
> systemindstillinger -> Avanceret -> Indstillinger for start og
> genoprettelse

Bingo... Tak.

Mvh, Kim